Gå til innhold

Ultimate pulesanger

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Enkelt og greit, hva slags musikk vil du gjerne høre på når du skal drive med litt hanky-panky?

Marvin Gaye - Let's Get It On. Noen bedre? ;)

Vil gjerne ha litt jente-input ;)

Endret av Prinsen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker det så absolutt uten musikk, det er noe av det mest cheesy jeg kan tenke meg.

Skrevet
Enkelt og greit, hva slags musikk vil du gjerne høre på når du skal drive med litt hanky-panky?

Haha, mitt eneste forsøk med musikk til "arbeidet" var som ung og uerfaren. Vi prøvde å time hele knullet til Ravels Bolero. Vi ga opp under ca. tredje avspilling - det ble bare "vent, vent, ikke så fort" og "skynd deg, skynd deg", og helt umulig å treffe riktig. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Iggy Pop and the Stooges - Passenger

Gjest Gjest
Skrevet

Metallica med Battery er en god hanky panky sang :lur:

Skrevet

Pulekveldsvisa? :jepp:

:engel:

Skrevet

Ingen spesielle sanger, men det meste av Godspeed You! Black Emperor funger glimrende (etter mitt syn).

Skrevet
Gammel jegermarsj :humpe:

Pulekveldsvisa? :jepp:

:engel:

:skratte: :skratte: Dødsbra!

Skrevet

Jeg liker å ha på musikk når vi skal ha oss, men vi prøver ikke å "holde takta" eller noe sånt, er bare koselig å ha på litt musikk likevel. :)

I går hadde vi oss til Røyksopp - Alpha male, faktisk. :ler: Den synes jeg er fin å ha på, gjerne høyt. Er glad i å ha på litt roligere musikk, og synes Røyksopp passer ganske fint. Har også satt på RATM - Killing in the name of, et par ganger, og det pleier å bli ganske heftig! :sjarmor:

Gjest Sandbekken
Skrevet

Dette er den ultimate kosesangen til meg og sambo, det var denne vi hørte på da vi hadde os første gang :)Link (Mew med 156) <3

Skrevet

Jeg foretrekkr å ikke høre på musikk mens jeg har sex. Men jeg begynner å mimre hver gang jeg hører noen sanger av Erik og Kriss. Og ja, jeg vet jeg virka skikkelig fjortis nå.

Skrevet

Puling? Du trenger manne-input. Noen opplagte låter:

1. WASP: Fuck like a beast

2. Judas Priest: Eat me alive

3. Kiss: Love gun

4. Hurricane: Slave to the thrill

5. Motorhead: Orgasmatron

:sengekos:

Satyr

Gjest jente16
Skrevet

Hva med "U can`t touch this", med mc hammer?? :jepp::sengekos:

Skrevet

Hammerfall - Hearts on fire funker braa ;)

Og nesten alt av Mötley Crüe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...