Gjest Trampe Skrevet 21. juli 2003 #1 Del Skrevet 21. juli 2003 Hei jenter! :D :D Det går et program om dette på tv norge i kveld, tror dette kan være til skrekk og advarsel til oss alle, men dette er USA da. Programmet går kl 2130 og kan være fint å få med seg. Programmet går ut på å planlegge ned til minste detalj, og alt skal være perfekt. Brudgommen fikk ikke lov å kysse bruden, kunne jo ødelegge sminken. Ikke et vondt ord om planlegging, men det kan være lurt å ikke la det gå for langt kanskje?? Jeg for min del er livredd for at min samboer skal bli lei alt det bryllupsstyret, men jeg har nok ingen grunn til det, han har ikke klaga. Hilsen Trampe Ps. Dette er ikke vondt ment, eller mynta på noen her i forumet, tenkte bare at noen kanskje har lyst å se det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 21. juli 2003 #2 Del Skrevet 21. juli 2003 Her finnes også en tråd/diskusjon om dette programmet: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=40674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2003 #3 Del Skrevet 21. juli 2003 Definitivt klar for Bridezillas, ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå