Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Noen som kan anbefale en god farget dagkrem som trekker godt inn i huden i stedet for å bli liggende som en hinne utenpå?
mari4ever Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Noen som kan anbefale en god farget dagkrem som trekker godt inn i huden i stedet for å bli liggende som en hinne utenpå? Det samme lurer jeg og på! anyone? helst en som ikke gir så mye fuktighet, men er mattende
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Verdens beste foundation er Exuviance sin.jeg kjøper på beautybridge.com usa. innerholder fruktsyre så den behandler huden din samtidig. har prøvdt mange farger men liker desert sand.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Laura Mercier. Enig i at det er bedre med farget dagkrem enn foundation om sommeren hvis man ikke har noe spesielt man vil dekke.
Gjest Christabelle Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Ikke velg Dermalogica sin; den er absolutt ikke mattende og jeg må bruke transparent pudder oppå etter påføring
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Laura Mercier. Enig i at det er bedre med farget dagkrem enn foundation om sommeren hvis man ikke har noe spesielt man vil dekke. Jeg tenkte jeg skulle prøve denne som har solfaktor, men jeg lurer litt på hvordan jeg skal bruke den. Altså, huden min trenger fukt, utjevning av farge + solfaktor. Jeg føler ikke faktoren i den er sterk nok, så jeg må ha litt solkrem i ansiktet i tillegg. Trenger jeg først fuktighetskrem, så solkrem, så Laura Mercier, eller holder det hvis jeg tar litt solkrem på utsatte områderog så tar Laura Mercier over?
mari4ever Skrevet 14. mai 2009 #8 Skrevet 14. mai 2009 Verdens beste foundation er Exuviance sin.jeg kjøper på beautybridge.com usa. innerholder fruktsyre så den behandler huden din samtidig. har prøvdt mange farger men liker desert sand. takk for svar, men var farget dagkrem som var spørsmålet. er noe helt annet med foundation og farget dakrem;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå