Little sun Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 jeg har en fantastisk samboer, han har alle de kvalitetene jeg ser etter. han er snill, tålmodig, stødig og ærlig. men vi er veldig forskjellige. nå begynner jeg å tvile på om dette er mannen i mitt liv. jeg er ikke sikker på om følelsene er så sterke som de bør være, og om vi er for forskjellige. jeg sier hele tiden til meg selv at jeg ikke bør gi slipp på han, han er jo en så utrolog bra fyr. jeg vet ikke om jeg kan finne noen bedre. men jeg kan ikke lure følelsene mine. går hele tiden med en usikker klump i magen. trenger synspunkter. er det riktige av meg å avslutte dette? eller er det for tynt grunnlag. jeg er så utrolig usikker, er jo så glad i han.
Gjest brutal_mann Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Han er for snill til at du ser på han som Mann. mao forholdet vil gå i dass før eller senere. Hvis du ikke kan gjøre han til en bædbåi så er nok brudd enete utvei.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Han er for snill til at du ser på han som Mann. mao forholdet vil gå i dass før eller senere. Hvis du ikke kan gjøre han til en bædbåi så er nok brudd enete utvei. Hm? Må en mann være badboy for at ei dame ikke skal bli lei av ham? Det var nytt i min verden iallefall!
Gjest brutal_mann Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Hm? Må en mann være badboy for at ei dame ikke skal bli lei av ham? Det var nytt i min verden iallefall! Velkommen til resten av verden Snille menn er kjedelige og blir byttet ut etter hvert.
Gjest gjest_lillema Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Velkommen til resten av verden Snille menn er kjedelige og blir byttet ut etter hvert. for en idiotisk ting å si. du burde bytta nick til bitter_mann. Bad boys er spennende èn periode. Til en har brent seg nok ganger og er voksen nok til å slå seg til ro. Såkalte badboys klarer aldri å forplikte seg, det vet de fleste jenter. Men jakten er gøy, og det er morsomt tidsfordriv i jakten på den herlige fyren en vil dele resten av livet sitt med.
Gjest brutal_mann Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 for en idiotisk ting å si. du burde bytta nick til bitter_mann. Bad boys er spennende èn periode. Til en har brent seg nok ganger og er voksen nok til å slå seg til ro. Såkalte badboys klarer aldri å forplikte seg, det vet de fleste jenter. Men jakten er gøy, og det er morsomt tidsfordriv i jakten på den herlige fyren en vil dele resten av livet sitt med. Fine ord. Men kan ikke huske å sett disse ordene bli satt ut i praksis. Se på TS her. Fyren er jo grisesnill, men hun stiller spørsmålstegn ved forholdet. Hvorfor? Jo fordi fyren er KJEDELIG.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå