Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Hei:-) Min mann, datter på 3 år og meg selv reiser til Kato Stalos som ligger ca 6km fra Chania by nå på fredag:-) Dette er vår aller første gang i Hellas og vi lurer på om noen Hellasfarere har noen gode tips til oss Vi ønsker tips om alt egentlig. Helt fra koselige restauranter (gjerne med lekeplass, som jeg har forstått flere steder i Hellas har) til aktiviteter vi kan gjøre sammen med datteren vår på 3 år. Ønsker tips både lokalt i Kato Stalos (om noen har det) eller i Chania by, da vi nok kommer til å ta bussen inn din en del i løpet av de ukene vi skal være der. Er det noe spesiell mat å anbefale/evt et bra vinmerke som kan anbefales? Takker så mye for alle innspill og tips:-)
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Ingen som f.eks har vært i Chania og har noe å anbefale oss?
Gjest var der i forrifjor Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Limnoupolis badeland, restaurant Olive tree i Agia Marina, Jumbo lekebutikk og Elafonisis stranden!
Gjest Efy Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Du finner utav det etterhvert,spør de lokale som bor der,eller skandinavere som jobber der,du møter begge deler overalt og mange engelskspråklige Forøvrig i det daglige synes jeg det er kosleiger å tilbringe dagene i Agia Marina eller Plataniassmåbyer i nærheten av der du skal,men i motsatt retning en Chania) fremfor Chania:) Særlig Platanias er meget sjarmerende å vandre rundt i Ellers anbefaler jeg Taverna Horatiko i Agia Marina,litt vanskelig å finne selv,så greit å ta taxi. Nb,alltid avtal pris med taxi-sjåførene før dere har satt dere i bilen. Evt. så er buss meget rimelig på øya. Ellers kan det være intressant å gå på en kirkegård,mange spesielle graver der i forhold til hva vi er vandt til,evt leie bil og kjøre litt innover i landet er også flott Lykke til med ferien,Kreta er utrolig nydelig =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå