Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

17. mai. Knallblå kjole, mørkeblå sko. Hvilken farge på strømpebuksene?

Kastanjefarget hår, grønne øyne, lys hud.

Pleier å sminke øynene for å få frem det grønne, men føler det krasjer litt med blå kjole? Jeg vet jeg kler knallblått, men jeg har lyst på litt farge på øynene. Vurderer litt grålilla-soting, men er redd det blir litt for mørkt på dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ang. strømpebukser, ville jeg valgt hudfargede, svarte eller grå.

Til en knallblå kjole ville jeg vært forsiktig med knallfarger på øynene. Spesielt på dagtid, da det meste av 17. mai-aktiviteter foregår. Hadde det vært meg, ville jeg gått for lett sotede gråtoner eller mer gyldne toner/gulltoner, hvis jeg hadde ønsket mer fokus på øynene. Jeg har grønne øyne selv (sånne som går litt mot brunt, ikke typen som går mot blått), og jeg syns gyldne toner fremhever det grønne. Ellers så er det jo sant at lilla gjør det samme, men jeg blir litt skeptisk til det med den knallblå kjolen - hvertfall hvis lillafargen er veldig tydelig.

Skrevet

17. mai er dagen for naturlig sminking, jeg går alltid for lyse skygger, roser i kinnene og blank lipgloss.

Jeg er veldig glad i knallblå kjoler og synes det som regel ser penest ut med matte, grå strømpebukser.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar. Jeg har faktisk en matt grå strømpebukse, skal prøve med den. :)

Øyenskyggen jeg vurderer er egentlig grå, den heter violet på pakningen men er så å si grå. Jeg liker ikke gyldne/bruntoner på grunn av ansiktsfargene mine og hårfargen krasjer litt, så jeg tror jeg går for en lys øyenskygge og bruker den grålilla som en slags eyeliner med myk overgang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...