Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Hei! Skal bestille meg litt produkter fra Strawberrynet, men lurer litt på hva. Jeg har hørt mye positivt om Kerastase, og er rimelig fornøyd med Sexy Hair når frisøren min vasker håret i det. Jeg har akkurat klipt meg relativt mye, og fått vekk slitt hår etter mye retting. Farger også håret mørk brunt stort sett kun ettervekst hos frisør, men nå tilsier økonomien at jeg må gjøre det hjemme. Så jeg skal ha meg en god sjampo, balsam, kur og evt. varmebeskyttelse mot slitt og farget hår. Kan noen anbefale meg bra med ikke for dyre produkter? Som sagt gjerne noen jeg får bestilt på Strawberrynet. Og hva slags solbeskyttelse burde jeg ha i sommer? Hva er bra nok? Er så mye forskjellig at jeg ser meg helt blind på det.
Gjest TS Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Mente så klart varmebeskyttelse for hår som blir mye rettet ut ^^
En som vet Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har generelt vært veldig fornøyd med tigi sine produkter, de er heller ikke så dyre på SN. Men en ting du bør være obs på er at de innholder en del parfyme, så pass på å skylle sjampo og balsam godt ut etter vask så hodebunnen ikke blir irritert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå