Gjest Trampe Skrevet 21. juli 2003 #1 Skrevet 21. juli 2003 Hei! :D Nå nærmer bryllupet seg med stormskritt, og jeg sitter her litt tafatt etter ferien.... Har en følelse av at jeg har veldig mye som gjenstår, og mangler liksom en rød tråd igjennom hele bryllupet. Jeg har mange ting i hodet, men det er vanskelig å ha alt klart. Er det noen som har det på samme måten? :oops: Mitt spørsmål er; har noen forslag til hvordan vi kan gjøre kvelden helt spesiell? Da tenker jeg på romantiske ting, eller gøyale ting. Ikke leker! Forslag mottas med takk. Er det noe man ikke bør glemme? :-?
Augustbrud02 Skrevet 21. juli 2003 #2 Skrevet 21. juli 2003 Tja, det er massevis av ting som kan gjøre bryllupet flott. Det jeg synes var aller mest romantisk i vårt bryllup, var da vi danset rolig dans etter Kjærlighetsvisa. Så om dere har en spesiell sang som er deres, kanskje dere kan danse etter denne? Ellers hadde jeg denne sangen her, som også fler her inne har brukt/skal bruke: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...p=352720#352720 Forøvrig vil jeg bare råde dere til å nyte dagen og prøve å få litt tid sammen i løpet av alle timene jeg!
Christinamor Skrevet 21. juli 2003 #3 Skrevet 21. juli 2003 Vi hadde i bryllupet vårt, og har vært med på dette i andre bryllup: husker ikke teksten, men greia er følgende, alle gjestene får utdelt en konvolutt med et lite kakelys og et utklippet hjerte inni. Utenpå konvolutten står et lite sangvers man synger, mens man trer lyset innpå hjertet (lite hull i midten) og plasserer det oppi/over vinglasset. Stemningsfullt og enkelt. En annen er jo den kjente (?)lys-sangen, noe av det samme som over, bare at brudeparet får plassert et hjerte foran seg (eks. uskåret oasis med sølvfolie utenpå), alle synger en sang mens de går rundt bordet og "planter" lyet i hjertet foran brudeparet. Denne varianten fikk vi i bryllupet vårt - og det ble ganske mislykket.... Kakelysholderne var satt på plass i hjertet, og med et tent lite kakelys i hånden - og en del venting, ble det mye knøling ettersom lysene brant ned før man rakk å sette det fra seg - som igjen var vanskelig når holderene allerede var på plass. Skal man bruke kaklys til dette, så legg holderen oppi konvolutten sammen med lyset!! Andre tips finnes sikkert og, men dette var det jeg kom på i farta...
Frk Doodad Skrevet 21. juli 2003 #4 Skrevet 21. juli 2003 Ikke akkurat et tips for selve bryllypsdagen, men slkenger det på liekvel. En venninne av meg hadde felles frokost med gjestene dagen etter brylluppet. De var veldig fornøyd med det for da fikk de bedre tid sammen med gjestene, det var mange som hadde reist langt. Tror den felles samligen dagen var en spesiell opplevelse både for brudeparet og gjestene.
Gjest Trampe Skrevet 21. juli 2003 #5 Skrevet 21. juli 2003 Tuusen takk for svar, noen flere?? Vi har tenkt å ha en liten grillfest på lørdagen siden vi gifter oss på Fredagen og det kommer en del tilreisende. Det blir helt enkelt.
Maxine Grey Skrevet 21. juli 2003 #6 Skrevet 21. juli 2003 Jeg synes polonese som går over i brudevals er kjempestilig, da er det liksom skikkelig fest!
Gjest Helenius Skrevet 22. juli 2003 #7 Skrevet 22. juli 2003 Ikke akkurat et tips for selve bryllypsdagen, men slkenger det på liekvel. En venninne av meg hadde felles frokost med gjestene dagen etter brylluppet. De var veldig fornøyd med det for da fikk de bedre tid sammen med gjestene, det var mange som hadde reist langt. Tror den felles samligen dagen var en spesiell opplevelse både for brudeparet og gjestene. Vi skal gjøre dette sammen med gjestene våre, samt at vi tar med dem som har tid og lyst ut på båttur med en stor båt etter frokosten/brunsjen. Det er kjempemange som har lyst til å være med! Dessuten blir det hyggelig å snakke mer med gjestene, det blir sikkert hektisk nok i løpet av selve bryllupsdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå