Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #1 Skrevet 21. juli 2003 Kroppen min er fantastisk. Med den kan jeg: - løpe. Enten langt og lenge, eller kort og fort. - sykle. - gå i mange timer i fjellet. - slumre på terrassen en solvarm sommerdag. - ri en hest i full gallopp i skogen. - stå på rollerblades. - ha fantastisk sex. - er aldri syk. - svømme og dykke. - danse i mange timer eller bare sitte helt i ro. - lese, lytte og lære. - snakke og le med mine venner. - rafte og klatre - kjenne adrenalinet i kroppen og samtidig vite at jeg har kontroll. Kroppen min er sterk, muskelsatt, frisk og sunn - så hvorfor føler jeg hele tiden "tynnhetspresset?" Fra butikker, media, moteblader - overalt hylles den tynne, magre kroppen. Når skal vi begynne å hylle den sunne, sterke kroppen??
*Lavendel* Skrevet 21. juli 2003 #2 Skrevet 21. juli 2003 Når skal vi begynne å hylle den sunne, sterke kroppen?? Det lurer jeg også på....
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #7 Skrevet 21. juli 2003 Kroppen min er fantastisk. Med den kan jeg: - løpe. Enten langt og lenge, eller kort og fort. Valrossen kommer sier jeg om meg selv :hoho: - sykle. - gå i mange timer i fjellet. - slumre på terrassen en solvarm sommerdag. Deilig- ri en hest i full gallopp i skogen. da hadde jeg sikkert knekt nakken :-? - stå på rollerblades. - ha fantastisk sex. - er aldri syk. syk på sinnet er kanskje ikke med her, men ellers frisk som en fisk - svømme og dykke. svømme kan jeg være med på, men hadde jeg dykket hadde jeg sikkert druknet ikke bra :-? - danse i mange timer eller bare sitte helt i ro. - lese, lytte og lære. Etter å ha gått 3 år på videregående og 4 år på høgskole er jeg lei av å lese, lytte og lære so no thanks - snakke og le med mine venner. Ja det kan jeg også ikke verst dere - rafte og klatre - kjenne adrenalinet i kroppen og samtidig vite at jeg har kontroll. HJELP da hadde jeg knekt alle bein i hele kroppen ufff a meg Kroppen min er sterk, muskelsatt, frisk og sunn - så hvorfor føler jeg hele tiden "tynnhetspresset?" Fra butikker, media, moteblader - overalt hylles den tynne, magre kroppen. Når skal vi begynne å hylle den sunne, sterke kroppen?? sant nok, men min er nå litt kvpsete da, så kanskje vi skulel begynne å hylle den også??????????[/ Vær stolt over den kroppen du har sier jeg, bare det ikke går ut over helsen
LadyBug Skrevet 23. juli 2003 #10 Skrevet 23. juli 2003 Jeg hyller kroppen min hver dag jeg... Jeg er takknemlig for at alt fungerer, og at jeg ikke er alvorlig syk!! Jeg fyller den med masse sunn, økologisk mat, og beveger den slik at den ikke blir stiv. Jeg puster lange åndedrag slik at cellene får nok oksygen, og jeg sover 8 timer hver natt for å la den hvile.. Takk takk sier jeg bare!
Frk Doodad Skrevet 23. juli 2003 #11 Skrevet 23. juli 2003 Jeg hyller, jeg hyller Og da mener jeg ikke Ivar bokhylle fra Ikea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå