Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva mener du.

Jeg mener Fairytale av Alexander Rybak. Hvorfor måtte vi høre på alle dette tullet som omhandlet eksen hans alt det der.

Jeg gjør som engelskmenne har tenkt til å gjøre, det vil si la være å stemme på han i dag.

Videoannonse
Annonse
Gjest tullkaill
Skrevet

Ja du kan la være å stemme idag, men jeg tror semifinalen er på torsdag.

Du kan jo stemme da istedet, siden du ikke stemmer idag.

Skrevet

Tidenes verste band er Milli Vanilli. Alle vet vel det.

Gjest Gjest
Skrevet
Hva mener du.

Jeg mener Fairytale av Alexander Rybak. Hvorfor måtte vi høre på alle dette tullet som omhandlet eksen hans alt det der.

Jeg gjør som engelskmenne har tenkt til å gjøre, det vil si la være å stemme på han i dag.

Hvorfor vil ikke engelskmennene stemme på han? Er det fordi engelsken hans knirker?

Skrevet

Det er ikke sånn at engelskmennene ikke vil stemme, det er Chelsea-supporterne som har bestemt seg for å boikotte Norge fordi en norsk dommer var litt slem mot dem i en eller annen fotballkamp. Og jeg tviler på at engelskmenn flest holder med Chelsea. Så det er godt mulig at dette virker helt mot sin hensikt, og alle som hater Chelsea stemmer på Norge! :fnise:

Skrevet
Tidenes verste band er Milli Vanilli. Alle vet vel det.

Da har du glemt Modern talking .... og det har jeg full forståelse for. Best å fortrenge slikt ;)

Skrevet (endret)

Hva med det bandet (?) som har reklame på TV om dagen....Pegasus? "Min første natt alene uuuuuten deeeeg!" :redd:

Først så ser det ut som om det er en dame og en mann som synger, så i neste øyeblikk så ser damen mer ut som en mann, eller noe midt i mellom. Og når vi ser bilde av coveret, så har de plutselig bilde av Ben Stiller. Tror det er noe skummelt med de folkene der, altså.

Endret av Meaty
Skrevet
Hva med det bandet (?) som har reklame på TV om dagen....Pegasus? "Min første natt alene uuuuuten deeeeg!" :redd:

Først så ser det ut som om det er en dame og en mann som synger, så i neste øyeblikk så ser damen mer ut som en mann, eller noe midt i mellom. Og når vi ser bilde av coveret, så har de plutselig bilde av Ben Stiller. Tror det er noe skummelt med de folkene der, altså.

Haha huff det er grusomt! :ler:

Ellers får jeg mark av Emilia - Big big world

Skrevet

Haha, ouch! den er rett igjennom grusom :ler:

Ellers vil jeg si at det å velge tidenes dårligste band, er veldig vanskelig... men Jeg synes Tokio hotel kommer høyt opp på den lista.

Gjest Wacmoc
Skrevet

Tokio Hotel syntes jeg er helt grusomt å høre på. Gjør vondt i ørene mine.

Syntes også paris hiltons sang som kom for en stund siden var helt jævlig..

*grøss*

Er så mye dårlig musikk!

Skrevet

Det er mye å velge i, men jeg synes Postgirobygget er helt for jævlig.

Skrevet

Verdens verste band er jeg litt usikker på, men verdens verste sang er easy-peasy: "Every time" av Münchener Freiheit.

ALT er galt med den sangen. Introen er pyton. Melodien er banal. Arrangementet er patetisk. Basslinja er til å grine av. Synthen er bare latterlig. Trommesoloen mot slutten er grusom. Og teksten...

Your love is like an ocean, I'm drowning in your soul

I'm blinded by emotion, I'm gonna lose control

Won't you tell me what to do-o-ooo, I'm so in love with yoooou

:skratte:

Ingen over, ingen ved siden!

Skrevet
Verdens verste band er jeg litt usikker på, men verdens verste sang er easy-peasy: "Every time" av Münchener Freiheit.

ALT er galt med den sangen. Introen er pyton. Melodien er banal. Arrangementet er patetisk. Basslinja er til å grine av. Synthen er bare latterlig. Trommesoloen mot slutten er grusom. Og teksten...

Your love is like an ocean, I'm drowning in your soul

I'm blinded by emotion, I'm gonna lose control

Won't you tell me what to do-o-ooo, I'm so in love with yoooou

:skratte:

Ingen over, ingen ved siden!

Jeg husket navnet på bandet, men ikke hvordan musikken vat så jeg måtte Youtube den... Hilfe! ...Grøssj**lig :skratte: Her er det vel også snakk om en tidsepoke og en musikkkattegori som ikke tåler historiens lys. Tysk plastikkpopp fra 90-tallet er definitivt ikke musikkhistoriens største øyeblikk.

Skrevet
Jeg husket navnet på bandet, men ikke hvordan musikken vat så jeg måtte Youtube den... Hilfe! ...Grøssj**lig :skratte:

Ja, det er nesten så det ikke skulle være mulig... det er så pretensiøst at kvalmen stiger i halsen. Jeg mener, de har til og med presset inn en gongong!

:hoho:

Skrevet
Har alle glemt The Shaggs?

:)

Ikke sett eller hørt om før. Jeg ville heller sagt sær enn dårlig.

Skrevet (endret)

Ikke bare Ben Stiller, men han andre er plutselig Jon Bon Jovi på coveret :fnise:

Endret av sleazejenta
Skrevet

Leter litt gjennom hitlåtene fra 90-tallet nå for å sette sammen en spilleliste for en litt nostalgisk fest..

Og.. Eiffel 65 med 'Blue' må være tidens dårligste låt. Virkelig.

Skrevet (endret)

Hei, har alle glemt Dj. Bobo (ikke band, riktignok, men ordentlig lavmåls), og Venga Boys? :spy:

Endret av Honesty
Skrevet

Nei hallo, folkens? Det er selvfølgelig E-type!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...