Gå til innhold

hvite roser


Sommerbruden

Anbefalte innlegg

Har lyst å pynte midtgangen i kirken med hvite roser liggende langs gulvet. Vil bruke de samme rosene senere på kaffebordene. Synes dere hvite roser blir for mye begravelse? Er litt i tvil om dette går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg synes hvite roser er nydelig, elegant og stilrent, så hvis jeg var deg ville jeg brukt det.

Synes ikke det blir for mye begravelse.

Lykke til med valget!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere skal ha roser liggende langs benkeradene i kirken, er du da sikker på at du ikke "samler dem opp" med kjolen når du går oppover? Ei vennne som giftet seg tidligere i sommer samlet opp en hel del roser på veien, og de stakk så fint ut under slepet når hun var framme ved alteret og sa ja til sin kjære... Det var en ganske liten kirke, og et ganske stort/bredt slep... Bare noe å tenke på hvis dere også har en liten kirke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trampe

Hei! :D :D

Har faktisk tenkt å ha hvite roser vi også. Tanken om begravelse har ikke slått meg. I begravelse brukes mye nelliker.... Jeg synes du skal ha det. Vi skal muligens ha to jenter som skal legge rosene på løperen rett før jeg kommer inn, altså etter alle har satt seg, det er veldig stemmningsfullt. Og da blir de ikke tråkket på. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hvite roser er nydelig som kirkepynt jeg, og jeg forbinder det absolutt ikke med begravelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite roser er nydelige. Du kan godt ha det i bryllup får ikke assosiasjoner med begravelse jeg ihvertfall,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVite roser er alldeles nyyydelig men må i de fleste tilfeller bestilles i god tis, bare så du vet det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...