Gjest PH-boikott Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Klokken 2130 slår jeg over fra TV3 til TVNorge for å se CSI, som frem til nå har måtte vike for alt dramaet og intrigene på Paradise Hotel, men etter gårsdagens episode, hvor TV3 fikk presset André til å bytte plass med motbydelige-petter, så boikotter jeg. Orker jeg ikke lengre se det stygge, svette trynet til Petter, samtidig som at TV3 tror de holder alle for narr når de mener at dette er et spill deltakerne imellom. In my ass at det er det. Nei, TV3 har drete på draget, slik jeg ser det. I den andre tråden så jeg at flere nevnet at dere ikke vil se mer PH, er dette sant? Jeg tror det hadde vært vannvittig tøft dersom TV3 merket en betydelig nedgang etter premieren på Stylista i dag. Er det noen av dere som er med meg? JA FOR BOIKOTT AV PH!:D
Fortunatus Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 jeg dropper nok å se de siste episodene jeg også.. Det er lagt opp til at Petter og Lene skal vinne. Hvor mange fredninger har hu kjerringa fått egentlig? Nei, er ikke moro med et spill hvor to av spillerene kaster terninger som kun viser seksere.
FoxyFish Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 TV3 merker ikke dette med mindre den som bytter kanal har en slik registreringsboks. Så nei, jeg boikotter ikke. Jeg synes jo at det fortsatt er fengslende
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Jeg skal ikke se på, nettopp fordi TV3 har ødelagt all spenning!
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Jeg har ikke en sånn registreringsboks, så om jeg ser det eller ikke utgjør jo ingen forskjell. De teller ikke en og en seer, skjønner du.
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 12. mai 2009 #8 Skrevet 12. mai 2009 Har ikke sett "Paradise Hotel" i det hele tatt, tror jeg mangler kikker-genet... Men blir gjerne med på en boikott allikevel...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå