tingeling Skrevet 12. mai 2009 #1 Del Skrevet 12. mai 2009 På fotoknudsen.no kan man lage/bestille en bok med egne bilder, den har harde permer etc. Jeg er godt igang (jeg er elendig til å lage album så dette passer meg utmerket), men før jeg bruker 600 kr lurer jeg på om noen har prøvd og kan si noe om kvaliteten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. mai 2009 #2 Del Skrevet 12. mai 2009 Ja har lagd 2 fotobøker hos fotoknudsen. Absolutt verdt det. Jeg har vært kjempefornøyd! Noe spesielt du lurer på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #3 Del Skrevet 12. mai 2009 er også fornøyd, blir fine bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 15. mai 2009 #4 Del Skrevet 15. mai 2009 har også laget hos fotoknudsen og er fornøyd eneste jeg la merke til er at bildene i boken er litt kornete og dårligere belyst enn bildene som er tatt. altså det er ikke noe med kvaliteten på bildene, men føler de blir i dårlig kvalitet på papiret. utenom det synes jeg tilbudet de har på fotoknudsen er ett supert tilbud :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #5 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg syns eljøp sin versjon er bedre. Mye større utvlag av bakgrunner, redigering, beskjæreing, clip arts og bokstørrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luci Skrevet 19. mai 2009 #6 Del Skrevet 19. mai 2009 Dersom du bestiller fotobok på Japan Foto, kan du få bok trykket på ekte fotopapir. De er vist de eneste som har dette til nå, og kvaliteten skal være mye bedre enn i de ordinære fotobøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 19. mai 2009 #7 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg har også hørt veldig mye bra om Elkjøp sin. Mamma bestilte derfra for et par uker siden, og det ble veldig bra resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leto Skrevet 17. juli 2009 #8 Del Skrevet 17. juli 2009 Dersom du bestiller fotobok på Japan Foto, kan du få bok trykket på ekte fotopapir. De er vist de eneste som har dette til nå, og kvaliteten skal være mye bedre enn i de ordinære fotobøkene. Jeg har bestilt en slik bok og er superfornøyd! Kunne nok ha ønsket meg enda større utvalg i bakgrunner og pynt, men så er jeg nok blitt litt bortskjemt, for jeg er vant til å lage LO-er i Photoshop og har ørten digitale kit og klip art nedlastet på PC'n... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedFox81 Skrevet 17. juli 2009 #9 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg har bestilt en slik bok og er superfornøyd! Kunne nok ha ønsket meg enda større utvalg i bakgrunner og pynt, men så er jeg nok blitt litt bortskjemt, for jeg er vant til å lage LO-er i Photoshop og har ørten digitale kit og klip art nedlastet på PC'n... Du kan sikkert bruke de som bakgrunn! Jeg bruker ihvertfall egne bakgrunn i Elkjøp sin fotoalbum, og det blir fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leto Skrevet 17. juli 2009 #10 Del Skrevet 17. juli 2009 Du kan sikkert bruke de som bakgrunn! Jeg bruker ihvertfall egne bakgrunn i Elkjøp sin fotoalbum, og det blir fint. Joda, jeg brukte til dels egne bakgrunner også. Det ble bare litt mer styr. Hadde vært mer lettvint å ha de i CEWE-programmet - og så tenkte jeg litt på alle de som ikke har drevet og lastet mned så mye rart som jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå