Gjest Wacmoc Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Sitter å ser på et program hvor det er en gjest som er født mann, men er en kvinne. Han har tatt operasjoner osv og ser helt ut som en jente. Men jeg lurer egentlig på; De som er "født i feil kropp", hvordan vet de det? Skjønner ikke helt hvordan de kan vite at de er det, de kunne jo bare vært homo. Skjønner ingenting Noen som vet? Er forresten av ren nyskjerrighet. Og har ingenting imot de.
Telys Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Jeg tror de bare vet det. Å sånn som hun sa,så følte hun seg f.eks. ukomfortabel med guttene i gardroben,for hun følte hun ikke passet inne der. Hun følte bare på seg at hun egentlig er en jente. Men jeg vet ikke,har ikke opplevd det selv,og kjenner ingen som har måttet gå igjennom dette.. Stor respekt til dem som tørr stå fram,og gjør det som de føler er rett for dem!
Gjest Wacmoc Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Jeg tror de bare vet det. Å sånn som hun sa,så følte hun seg f.eks. ukomfortabel med guttene i gardroben,for hun følte hun ikke passet inne der. Hun følte bare på seg at hun egentlig er en jente. Men jeg vet ikke,har ikke opplevd det selv,og kjenner ingen som har måttet gå igjennom dette.. Stor respekt til dem som tørr stå fram,og gjør det som de føler er rett for dem! Ja, du ser på det samme ;P Blir så nyskjerrig. Og får så vondt av dem. Kan umulig være noe lett for de..
Telys Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Nei,må være utrolig vondt. Man vil være seg selv,men må late som man er noe helt annet i mange år,helt til man kanskje tårer å "komme ut a skapet" ,og tenk alt dritten man får når man først er "ute". Er så mange som dømmer mennesker som er anderledes. Ja,ser Tyra show jeg også Jeg tenker litt på,slik som hun her,som enda har penis. Det må være utrolig frustrerende. Og når man opererer fra penis til vagina,hvor godt kan egentlig sex være etterpå? Det blir jo ikke det samme som en ekta vagina uansett. Eller omvendt,når man har vagina,hvordan få en penis da? Noen som vet?
Gjest Wacmoc Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Nei,må være utrolig vondt. Man vil være seg selv,men må late som man er noe helt annet i mange år,helt til man kanskje tårer å "komme ut a skapet" ,og tenk alt dritten man får når man først er "ute". Er så mange som dømmer mennesker som er anderledes. Ja,ser Tyra show jeg også Jeg tenker litt på,slik som hun her,som enda har penis. Det må være utrolig frustrerende. Og når man opererer fra penis til vagina,hvor godt kan egentlig sex være etterpå? Det blir jo ikke det samme som en ekta vagina uansett. Eller omvendt,når man har vagina,hvordan få en penis da? Noen som vet? Tror at de ikke får det så lett å ha sex, og at det ikke blir så lett. Når de får penis, syntes jeg å huske at de fleste fikk store problemer med å få den opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå