Gjest Gjest_kaja_* Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 anyone?? må ha no som matter ned t-sonen hvertfall.. nå som det går mot sommer!
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Exuviance har en mattende dagkrem i pumpeflaske. kjøpes hos beautybridge.com
nadinice Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 men du faar jo disse produktene i Norge...? MAC hos Estetique i Oslo, og Smashbox hos Visage. Visage kan sende det til deg hvis du ikke bor i nærheten av butikkene. Smashbox Antishine er min definitive favoritt til dette bruket..
Gjest Gjest_milja_* Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 men du faar jo disse produktene i Norge...? MAC hos Estetique i Oslo, og Smashbox hos Visage. Visage kan sende det til deg hvis du ikke bor i nærheten av butikkene. Smashbox Antishine er min definitive favoritt til dette bruket.. disse norske nettbutikkene har også smashbox: www.lulus.no www.coverbrands.no www.beautybasket.no
Avalon Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 et lite spm ang denne antishine fra smashbox, må man bruke den kun på tzonen eller kan man ha den i hele ansiktet, og bør den brukes med foundation, eller kan den brukes alene? Jeg klarer aldri helt å like foundation, men trenger noe for å matte ned tzonen blir veldig glad om noen kan svare og lurer litt på hva dere som bruker den liker best av den flytende eller kompakte
nadinice Skrevet 14. mai 2009 #6 Skrevet 14. mai 2009 et lite spm ang denne antishine fra smashbox, må man bruke den kun på tzonen eller kan man ha den i hele ansiktet, og bør den brukes med foundation, eller kan den brukes alene? Jeg klarer aldri helt å like foundation, men trenger noe for å matte ned tzonen blir veldig glad om noen kan svare og lurer litt på hva dere som bruker den liker best av den flytende eller kompakte Du kan bruke den der du pleier aa bli blank. Du trenger ikke aa ha foundation over, den er usynlig naar du tar den paa. Ta den paa etter fuktighetskrem og evnentuell solkrem. Hvis du lkevel tar foundation paa, kan du legge primer over der du har lagt antishinen, saa foundation paa topp. Er ikke sikker paa hva du mener med spörsmaalet ditt om flytende eller kompakt.. Hvis du mener foundation, foretrekker jeg flytende med sheer dekkevne best. Om sommeren bruker jeg likevel mineralfoundation i pulver form paa dagen. Paa meg ser det mest naturlig ut naar sola skinner...
Avalon Skrevet 14. mai 2009 #7 Skrevet 14. mai 2009 Du kan bruke den der du pleier aa bli blank. Du trenger ikke aa ha foundation over, den er usynlig naar du tar den paa. Ta den paa etter fuktighetskrem og evnentuell solkrem. Hvis du lkevel tar foundation paa, kan du legge primer over der du har lagt antishinen, saa foundation paa topp. Er ikke sikker paa hva du mener med spörsmaalet ditt om flytende eller kompakt.. Hvis du mener foundation, foretrekker jeg flytende med sheer dekkevne best. Om sommeren bruker jeg likevel mineralfoundation i pulver form paa dagen. Paa meg ser det mest naturlig ut naar sola skinner... takker for svar, er ikke helt stø i alle disse sminke sakene det jeg mente ang kompakt eller flytende, var at de har denne antishine saken i flytende og kompakt forn på beautybasket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå