Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Til alle kjærringer på dette forumet: dere er kjærringer, ikke kvinner. Kun et lite, eksklusivt mindretall av alle norske kjærringer fortjener betegnelsen 'kvinne'. (Ja, jeg vet at ifølge ordboka deres skrives kjærringer med 'e', men det er feil.)
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Kjærring er et koselig ord. ^^ "Kjærringa mi"
Sniktitt Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Ordet kjærring kommer fra svensk og betyr min kjære, så joda:) den satt du!
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Ordet kjærring kommer fra svensk og betyr min kjære, så joda:) den satt du! Jeg er fullstendig klar over det. Innlegget var heller ikke ment som noen kritikk av kvinnfolk generelt, kun en presisering av at de aller fleste av dere er kjærringer og ikke kvinner.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 hehe... hva er en kvinne for deg da? Jeg kunne godt ha gitt deg en utfyllende beskrivelse av hva som skal til for at ei kjærring skal fortjene betegnelsen 'kvinne', men siden jeg regner med at denne tråden ganske snart vil bli nedrent av rasende feminister, så lar jeg være.
Gjest Alabama Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Skive et innlegg med tull bare for å provosere? Kjeder du deg eller?
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #8 Skrevet 12. mai 2009 Jeg kunne godt ha gitt deg en utfyllende beskrivelse av hva som skal til for at ei kjærring skal fortjene betegnelsen 'kvinne', men siden jeg regner med at denne tråden ganske snart vil bli nedrent av rasende feminister, så lar jeg være. Den der tolker jeg som at du er pingle. Feiging. Kylling. Reddhare. Veiking. Jeg vil vite hva som ifølge deg skal til for å fortjene betegnelsen "kvinne" så sett i gang og fortell!
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #9 Skrevet 12. mai 2009 Den der tolker jeg som at du er pingle. Feiging. Kylling. Reddhare. Veiking. Jeg vil vite hva som ifølge deg skal til for å fortjene betegnelsen "kvinne" så sett i gang og fortell! Den der tolker jeg som at du er pingle. Feiging. Kylling. Reddhare. Veiking. Og værst av alt: feminist. Skive et innlegg med tull bare for å provosere? Kjeder du deg eller? Jeg skrev det ikke for å provosere, jeg skrev det fordi det er fakta. Hvis du f.eks. skal treffe ei dame du ikke har sett før, kaller du henne da for "kvinne"? Kaller du venninnene dine for "kvinner"? Eller hvis du har en kvinnelig sjef, kaller du henne for "kvinne"? Det høres litt spesielt ut, spør du meg. Men siden du er selverklært feminist, så skulle det ikke forundre meg om du gjorde det. Men uansett: faktum er at kun et fåtall av alle kjærringer fortjener betegnelsen "kvinne". Enten du liker det eller ikke.
FoxyFish Skrevet 12. mai 2009 #10 Skrevet 12. mai 2009 Jeg kunne godt ha gitt deg en utfyllende beskrivelse av hva som skal til for at ei kjærring skal fortjene betegnelsen 'kvinne', men siden jeg regner med at denne tråden ganske snart vil bli nedrent av rasende feminister, så lar jeg være. Hvis du ønsker å lage en tråd som skal bli nedrent av rasende feminister, så foreslår jeg at du finner noe annet å skrive om. Denne tråden kommer ikke til å provosere fordi alle ler av deg og ser på deg som en litt stakkarslig misogynist. Det var kanskje ikke planen? (og nå kan du jo prøve å kalle meg feminist, gjøre narr av feminister, og vente og se om det kommer noen rasende svar - noe det neppe gjør.)
Pjukset Skrevet 12. mai 2009 #11 Skrevet 12. mai 2009 Til alle kjærringer på dette forumet: dere er kjærringer, ikke kvinner. Kun et lite, eksklusivt mindretall av alle norske kjærringer fortjener betegnelsen 'kvinne'. Til deg, TS: Du er en guttevalp, eller gubbe om du vil. Noen mann er du ihvertfall ikke.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #12 Skrevet 12. mai 2009 Jeg ser for meg at TS ser sånn ut: http://www.funpicsfree.com/funny-pic-ugly-man2.htm
Gjest Husmora Skrevet 12. mai 2009 #13 Skrevet 12. mai 2009 Men uansett: faktum er at kun et fåtall av alle kjærringer fortjener betegnelsen "kvinne". Enten du liker det eller ikke. Lurer på hvorfor du mener dette jeg.... siden kvinne betyr "voksen person av hunkjønn", mener jeg. Kvinne er da noe man er, ikke noe man gjør seg fortjent til å være... :klø: Hilsen den "ikke-feministiske-husmora" som ikke skjønner spøken.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #14 Skrevet 12. mai 2009 Og vil du selv kalle deg selv en skikkelig mann, da? For det tror jeg du er ganske alene om
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #15 Skrevet 12. mai 2009 Og vil du selv kalle deg selv en skikkelig mann, da? For det tror jeg du er ganske alene om Ja, at du dømmer en annen person som du hverken har møtt eller har den fjerneste kunnskap om kommer heller ikke som noe sjokk. Jeg tipper jeg hadde klart å snu deg rundt lillefingeren min som den største selvfølgelighet hvis vi hadde møtt hverandre. Men du må nok bare innse at du vil nok aldri bli noen skikkelig kvinne. Kvinne er da noe man er, ikke noe man gjør seg fortjent til å være Nei, betegnelsen 'kvinne' er noe man i høyeste grad må gjøre seg fortjent til. Men jeg vet at det er en del misoppfattelser ute og går, så derfor startet jeg denne tråden.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #16 Skrevet 12. mai 2009 Kan du da fortelle oss hva som i din snevre, virkelighetsfjerne og misogyne verden er en "kvinne"?
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #17 Skrevet 12. mai 2009 Ja, at du dømmer en annen person som du hverken har møtt eller har den fjerneste kunnskap om kommer heller ikke som noe sjokk. Ja, det smalt fra den rette ræva! Hilsen Kjærring
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 12. mai 2009 #18 Skrevet 12. mai 2009 Ja, at du dømmer en annen person som du hverken har møtt eller har den fjerneste kunnskap om kommer heller ikke som noe sjokk. Jeg tipper jeg hadde klart å snu deg rundt lillefingeren min som den største selvfølgelighet hvis vi hadde møtt hverandre. Men du må nok bare innse at du vil nok aldri bli noen skikkelig kvinne. Nei, betegnelsen 'kvinne' er noe man i høyeste grad må gjøre seg fortjent til. Men jeg vet at det er en del misoppfattelser ute og går, så derfor startet jeg denne tråden. Eh.. du gjør jo akkurat det samme.. Logisk brist ute å går, ja!
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #19 Skrevet 12. mai 2009 Kan du da fortelle oss hva som i din snevre, virkelighetsfjerne og misogyne verden er en "kvinne"? Betegnelsen på en kvinne hever seg langt over virkelighetsoppfatningen i din snevre, virkelighetsfjerne og misogyne verden. Så hvis jeg hadde fortalt deg det så hadde du ikke hatt stort nok intellekt til å dra nytte av informasjonen.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #20 Skrevet 12. mai 2009 Til alle kjærringer på dette forumet: dere er kjærringer, ikke kvinner. Kun et lite, eksklusivt mindretall av alle norske kjærringer fortjener betegnelsen 'kvinne'. (Ja, jeg vet at ifølge ordboka deres skrives kjærringer med 'e', men det er feil.) Til å være en smurf med mange tilleggs diagnoser, så er du jammen meg litt søt også
Fremhevede innlegg