Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Det er nå 1 og en halv månede siden jeg ble sammens med min nåværende kjæresten igjen, etter at hun slo opp med meg. før hun slo opp med meg så var jeg veldig trygg på henne og ante fred og ingen fare. Etter at vi ble sammens igjen så har jeg enkelte dager hvor jeg er usikker på henne.... Jeg vet va jeg føler, men blir så usikker på va hun føler:S selv om jeg ikke har noe grunn til det. Kan det være normalt den første tiden etter bruddet? Plages ikke noe spessielt av dette, men det kommer en dag av og til hvor jeg blir usikker. takk:)
Gjest Hilde K S Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Det er helt normalt. I det hun gjorde det slutt, ble forholdet ustabilt og det tar tid før det føles stabilt igjen.
mrnice Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 (endret) Derfor gidder jeg aldri bruke mer tid på jenter som blir "usikre på følelsene sine", og vil slå opp/ha pause. Er det slutt så er det slutt. Men for all del, lykke til. Endret 12. mai 2009 av mrnice
Gjest brutal_mann Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Du trenger ikke være usikker, du vil nemlig bli dumpet igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå