Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva det skal stå på enden av MAC-kostene. Hvilket land lages (ekte) koster i? Noen som vet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan stå både France, China og Japan på de ekte, men det garanterer selvsagt ikke at børster hvor det står dette ikke er falske.

Skrevet

Takk for svar :) Jeg har tre stykker, hvor det står forskjellige land på alle; Kina, Japan, USA. Jeg aner overhodet ikke hvordan jeg kan se at de er falske, noen tips? Den ene er falsk, det er jeg sikker på, kosten er så dårlig laget at det er flaut. De andre ser autentiske ut, uten at jeg vet sikkert. Det er haka med eBay ;)

Skrevet

På min står det France, og den er ekte siden jeg kjøpte den i en MAC-butikk i Sydney. :)

Skrevet

Om du hadde hatt en du visste var ekte kan det faktisk være lurt å lukte på de, de ekte skal lukte tre (iallefall som nye), samt at malingslukten vil antagelig være ulik på den ekte og den falske. Prøv evt. å se nøye på malingen, falske har ofte litt 'glitrende' maling.

Skrevet

Har endel MAC koster. Alle kjøpt på MAC i Oslo. På tre av de sto det Japan og på 4 andre sto det China, også har jeg en hvor det ikke står noe..

Gjest Gjest_julie_*
Skrevet
Det kan stå både France, China og Japan på de ekte, men det garanterer selvsagt ikke at børster hvor det står dette ikke er falske.

Det er jo ganske enkelt svar...oppsøk Mac butikk..f.eks på Glasmagasinet..

Skrevet

Jeg har nok to falske og en ekte. Den jeg tror er ekte er helt matt i "lakken", lukter ikke noe og det står "China" på den. De andre glitrer og lukter ikke så veldig godt. Ikke vet jeg. Skal kjøpe fra en MAC-butikk, så jeg har en "mal".

Takk for hjelpen dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...