Gå til innhold

Men er dette normalt egentlig?

Fremhevede innlegg

Gjest glamourgirl
Skrevet

OgaBoga:)

Ingen fornuftige svar får du, stakkars :( Jeg har det på samme måten, presis, har aldri spydd. Men engang kom jeg så hardt at bare det hvite var synlig i det ene øyet, og det var så vidt jeg fikk øye-eplet på plass igjen. Det var da jeg satt oppå, ja. Vet ikke hva det er som gjør det, men så snart penis kommer inn kommer jeg. Wham! Kanskje ikke ved hvert øh, støt... men mange ganger og hardt. Så jeg er enig m du Oga, det er helt spesielt, og til dere vantroende der ute:

PISS OFF :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Fuglehue
Skrevet

Look at mye homie you mother fuckers yo! Haha!

Bare synd det går hardt utover ballene til typen :(

Skrevet
Bare synd det går hardt utover ballene til typen :(

Hva med susp?

Gjest Fuglehue
Skrevet

dat ist? Jeg kan ikke så mye om hjelpemidler, jeg liker bare å humpe i vei på naturlig måte. Forklar, Jihad!

Skrevet

Susp er ikke noe hjelpemiddel, men en balle-beskyttelse nærmest, vet ikke så mye om d, men tror at gutta bruker d i utsatte sportsgrener for å beskytte ballene....Tror Achmed mente d som en fleip, men kanskje dere kan vurdere d seriøst, hvis d virkelig går så hardt utover ballene hans.... :wink:

Skrevet

Det kan rett og slett være så enkelt at OgaBoga sin seksuelle partner er utstyrt med en utovertiss som passer perfekti til hennes innovertiss,

slik at når utovertissen penetrerer innovertissen hennes, glir den opp og presser perfekt på OgaBoga sitt G-punkt.

Altså:

OgaBoga sin kjære sin utovertiss har perfekt lengde og tykkelse i forhold til OgaBoga sin innovertiss sin størrelse og lengde.

For å si det enkelt:

som fot, urhm, hånd i hanske! (hanske som passer perfekt)

Er jo ganske logisk, det? :ler:

Gjest Fuglehue
Skrevet

Miew har helt rett :) desverre kan ike alle oppnå dette og fleipe det vekk buhu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...