Gå til innhold

Men er dette normalt egentlig?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fuglehue

Øy hjelp, i forgårs prøvde jeg hypplastillingen for første gang, det gikk for meg meden gang jeg satte meg ned, og da skulle han være en morromann og jukke så det gikk så mye at jeg måtte nesten spy, det går jo hver eneste gang jeg går helt nederst, og nei det er ikke faking her i gården. Det er jo vel og bra at man kan oppnå så masse orgaser, men skal jeg ikke være sjefen i den stillingen?? :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fuglehue

Å ri, ja, men jeg vil ikke bruke det uttrykket, det minner meg for mye om den ekle eksen min som lastet ned beastiality filmer på min data og kjeftet da jeg slettet dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Tenker på det som en stilling der jeg får sette standaren for tempo ja.

Hva med å binde han fast ? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Synes det høres så utrolig merkelig ut at man bare kan få orgasmer på orgasmer bare av å tre seg nedpå sånn jeg da.... lurer på hvordan du er skapt, og klitorisen din er plassert inni skjeden din eller hvordan du er laget..... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurer på hvordan du er skapt' date=' og klitorisen din er plassert inni skjeden din eller hvordan du er laget..... :o[/quote']

Vel, det er jo nerveceller som er er koblet til klitoris i hele området rundt den, også i kjønnsleppene. Tror det var stort oppslag om det for en 4-5 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Ikke at jeg betviler det du sier altså, men orgasme HVER gang du blir bånna?

Atså...når vi rir en mann, så blir det jo fort en 25-35 eller flere sånne...hva heter det da?..."bånninger"...og du kommer altså hver eneste gang du går nedpå?

Hmmmm...seriøst???

Tror ikke det er normalt, ogaboga. Tror ikke det altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blonde, stygge, kvalme meg har nok trodd at jenter alltid snakker sant når jeg spør om de kom hver gang hun ble bånna.. vel til bunns og til bunns... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje det har med at du er blond å gjøre, Lasse. Vil du være med i klubben min? :sjarmor: De blonde 23-åringenes klubb :sjarmor::sjarmor:

Lover å ikke kaste opp...

Ogaboga...forklar dette EN gang til. Kastet du nesten opp hver gang du havna nedpå, på en måte???

*fascinert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får nesten lyst til å prøve selv jeg... :oops: Men får vel nøye meg med å (nesten) bånne jeg!...

Jeg ække blond Maiken, har jo sett bilde av meg du?!... Gjorde ikke inntrykk asså?... ... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i grunnen kledelig grå....og når jeg ser den snabel'n din, og hører dette bånne-snakket.....hmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nesten lyst til å prøve selv jeg... :oops:

Come to PAPA! Sikkert noen som vil bånne deg om du har lyst til å prøve. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke typen heller!.... Tenker han vil ligge stille og vente neste gang! :ler:

-----------------

Ti millioner lemm kan umulig ta feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...