Gå til innhold

flapjacks

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

noen som har en god og sunn oppskrift på flapjacks? har så lyst å lage det og har hørt så mangen som skrøyter av de:)

takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør Mea Culpa inne på forumet her, hun har ypperlige oppskrifter på det meste og det er godt!!

Gjest Mea Culpa
Skrevet
Spør Mea Culpa inne på forumet her, hun har ypperlige oppskrifter på det meste og det er godt!!

:goodbye:

Skrevet
:goodbye:

Hehe, tror vi svarte samtidig her :fnise:

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

takk for oppskrift! tenkte jeg skulle prøve de crunchy flapjacks! så gode ut! :D tror jeg skal begynne å følge med på bloggen din!

Gjest Mea Culpa
Skrevet
takk for oppskrift! tenkte jeg skulle prøve de crunchy flapjacks! så gode ut! :D tror jeg skal begynne å følge med på bloggen din!

Lykke til. :)

Da maa jeg jammen bli flinkere til aa oppdatere den! :fnise:

Skrevet

Hva med myke flapjacks, noen gode oppskrifter på det?

TS: jeg vet ikke helt om det går an å få flapjacks så sunne egentlig. Det er stort sett havregryn, sukker og fett. Sikkert derfor det er så godt :fnise:

Gjest Mea Culpa
Skrevet
Hva med myke flapjacks, noen gode oppskrifter på det?

TS: jeg vet ikke helt om det går an å få flapjacks så sunne egentlig. Det er stort sett havregryn, sukker og fett. Sikkert derfor det er så godt :fnise:

Det er sant, men naar man lager de selv har man kontroll paa hva som er i de. :) Og det er jo sunne ting som frø, nøtter og frukt i dem, men energibomber blir det jo saa klart. Greit aa ha paa lur i tilfelle man trenger litt ekstra energi. :)

Coconut and sultana flapjacks er kanskje noe for deg?

Gjest Mea Culpa
Skrevet
Hehe, tror vi svarte samtidig her :fnise:

Jeg rakk aa bli foerst! :gjeiper:

Skrevet

Anbefales! :jepp:

Skrevet
Det er sant, men naar man lager de selv har man kontroll paa hva som er i de. :) Og det er jo sunne ting som frø, nøtter og frukt i dem, men energibomber blir det jo saa klart. Greit aa ha paa lur i tilfelle man trenger litt ekstra energi. :)

Coconut and sultana flapjacks er kanskje noe for deg?

Ja, det har du jo rett i!

Tusen takk for oppskrift! :enig:

Gjest Mea Culpa
Skrevet
Ja, det har du jo rett i!

Tusen takk for oppskrift! :enig:

Bare hyggelig. :) Haaper det smaker. :spise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...