Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Fint å vite at det er nedverdigende for kvinner at menn tenner på dem. Vel, du hevder jo at menn ikke bryr seg det minste om hvordan kvinnen de bringer med hjem for en sexaffære ser ut. Når du sier at menn godtar alt, finnes ikke kritiske og har sex med alle kvinner uansett hvor stygge de måtte være, føler kvinner seg stygge og uattraktive. Da bidrar du jo til at kvinner føler seg som de minst spesielle vesener på jord.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Klarer ikke for mitt bare liv se hva en kvinne skal ha komplekser for her. Om du har kjennskap til kvinner, vet du kanskje at en kvinne har behov for å føle at hun er spesiell for mannen hun er sammen med? Hun har behov for å vite at det betyr noe. "Bare sex" på en så ukritisk og casual måte du framstiller det, høres helt vilt ut. I min verden er det helt uaktuelt å bare stille opp til sex med hvem som helst bare fordi man får sex. Hva slags desperat oppførsel er det? Om du hører til de mennene som absolutt ikke har noen krav til kvinner du bringer hjem og serverer frokost dagen etter, får det være deg om det, men en slik mann har jeg aldri vært borte i...
Gjest brutal_mann Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Om du har kjennskap til kvinner, vet du kanskje at en kvinne har behov for å føle at hun er spesiell for mannen hun er sammen med? Hun har behov for å vite at det betyr noe. "Bare sex" på en så ukritisk og casual måte du framstiller det, høres helt vilt ut. I min verden er det helt uaktuelt å bare stille opp til sex med hvem som helst bare fordi man får sex. Hva slags desperat oppførsel er det? Om du hører til de mennene som absolutt ikke har noen krav til kvinner du bringer hjem og serverer frokost dagen etter, får det være deg om det, men en slik mann har jeg aldri vært borte i... Det handler ikke om å være desperat, men om å nyte de ting livet byr på. Sex KAN være spesielt, men dt renger da søren meg ikke være mer enn avansert runking heller. Hva er galt å ha uforpliktende sex nå og da? Og nei, frokost finnes ikke aktuelt. frokost er for kvinner som betyr noe mer enn gjensidig avansert runking.
Gjest brutal_mann Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Vel, du hevder jo at menn ikke bryr seg det minste om hvordan kvinnen de bringer med hjem for en sexaffære ser ut. Når du sier at menn godtar alt, finnes ikke kritiske og har sex med alle kvinner uansett hvor stygge de måtte være, føler kvinner seg stygge og uattraktive. Da bidrar du jo til at kvinner føler seg som de minst spesielle vesener på jord. Trist å se hvordan samfunnet setter krav til at en ikke skal ha seg med stygge mennesker... Noen kvinner er til sex, noen kvinner er til noe mer. Ser fremdeles ikke problemet.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Frokost er for kvinner som betyr noe mer enn gjensidig avansert runking. Ok. La oss se litt på uttalelsene dine. I en annen relasjonstråd (der problemet var at hun ikke visste om han var interessert i forhold), mente du at "han er bare ikke interessert, han ser på deg som en FF". Andre prøvde å være mer nyanserte: "kanskje han behøver mer tid, da han er i en vanskelig bruddfase med sin ex-kone" (skilsmisse). La oss nå si at denne mannen som denne kvinnen har sex med tilbyr frokost hver gang. Han er opptatt av hennes behov og trives i hennes selskap. Men da hun svarte at hun var interessert i noe mer, i å utvikle forhold, svarte han at han er ikke så klar, samtidig er han klar likevel". Han måtte vente og se litt på grunn av situasjonen han var i. Hvordan forklarer du det? Sex og frokost - men du sier likevel han ikke er interessert?
Gjest brutal_mann Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 Ok. La oss se litt på uttalelsene dine. I en annen relasjonstråd (der problemet var at hun ikke visste om han var interessert i forhold), mente du at "han er bare ikke interessert, han ser på deg som en FF". Andre prøvde å være mer nyanserte: "kanskje han behøver mer tid, da han er i en vanskelig bruddfase med sin ex-kone" (skilsmisse). La oss nå si at denne mannen som denne kvinnen har sex med tilbyr frokost hver gang. Han er opptatt av hennes behov og trives i hennes selskap. Men da hun svarte at hun var interessert i noe mer, i å utvikle forhold, svarte han at han er ikke så klar, samtidig er han klar likevel". Han måtte vente og se litt på grunn av situasjonen han var i. Hvordan forklarer du det? Sex og frokost - men du sier likevel han ikke er interessert? Jepp. Han er i en sårbar fase der han trenger mer enn sex, noe hun kan gi han. Men hun gir han ikke det han vil ha i et forhold. Derfor FF+ (FuckFriend med kjæreste ting inkludert). De nyanserte svarene er mer preget av ønsketenkning enn observasjoner av virkeligheten slik den faktisk er.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 Jepp. Han er i en sårbar fase der han trenger mer enn sex, noe hun kan gi han. Men hun gir han ikke det han vil ha i et forhold. Hvordan kan han vite det, om de bare har vært sammen i lag noen få ganger? Bør han ikke være interessert i å finne ut av om hun kan gi det han vil ha i et forhold?
Gjest brutal_mann Skrevet 10. mai 2009 #8 Skrevet 10. mai 2009 Hvordan kan han vite det, om de bare har vært sammen i lag noen få ganger? Bør han ikke være interessert i å finne ut av om hun kan gi det han vil ha i et forhold? Jo, og det vet han fort. Jeg er kjappere enn snittet og trenger en til to dater for å vite. (To dater er litt i overkant, men av og til er det greit å få bekreftet at en har rett). Menn generelt vil jeg anta ikke trenger mye mer.
Gjest gjest kvinne Skrevet 10. mai 2009 #9 Skrevet 10. mai 2009 Det handler ikke om å være desperat, men om å nyte de ting livet byr på. Sex KAN være spesielt, men dt renger da søren meg ikke være mer enn avansert runking heller. Hva er galt å ha uforpliktende sex nå og da? Og nei, frokost finnes ikke aktuelt. frokost er for kvinner som betyr noe mer enn gjensidig avansert runking. ÆSJ, du som klager på at kvinner kan velge og vrake hvis de vil ha sex, mens menn er den tapende part på sjekkemarkedet. Er der rart tilbudet er dårlig hvis kvinner blir sett på som en avansert form for runking?? Nei, kvinner vil ha menn som tenner på henne som et individ med personlighet, ikke som et stykke kjøtt!
Gjest brutal_mann Skrevet 10. mai 2009 #10 Skrevet 10. mai 2009 ÆSJ, du som klager på at kvinner kan velge og vrake hvis de vil ha sex, mens menn er den tapende part på sjekkemarkedet. Er der rart tilbudet er dårlig hvis kvinner blir sett på som en avansert form for runking?? Nei, kvinner vil ha menn som tenner på henne som et individ med personlighet, ikke som et stykke kjøtt! Da må kvinnene tilby noe som individ, noe de sjelden gjør. I alle fall om vi snakker om et forhold basert på gjensidige følelser. en kan ha det hyggelig med en kvinne, snakke fint sammen og alt det der. Men det blir ikke mer enn avansert runking uasnett.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #11 Skrevet 10. mai 2009 Da må kvinnene tilby noe som individ, noe de sjelden gjør. I alle fall om vi snakker om et forhold basert på gjensidige følelser. en kan ha det hyggelig med en kvinne, snakke fint sammen og alt det der. Men det blir ikke mer enn avansert runking uasnett. Så hva mener du mangler og skal til da?!
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #12 Skrevet 10. mai 2009 Tror du har hatt noen dårlige opplevelser brutal som gjør at du har et så.. brutalt syn som du har. Hvis damer former menn som du sier lurer jeg på hvordan dama var som formet deg..
Gjest brutal_mann Skrevet 10. mai 2009 #13 Skrevet 10. mai 2009 Så hva mener du mangler og skal til da?! Det faktum at kvinner ikke kan elske menn for eksempel. Kvinner liker menn, blir begeistret avmenn, trives med menn, men de elsker ikke menn. See?
Gjest brutal_mann Skrevet 10. mai 2009 #14 Skrevet 10. mai 2009 Tror du har hatt noen dårlige opplevelser brutal som gjør at du har et så.. brutalt syn som du har. Hvis damer former menn som du sier lurer jeg på hvordan dama var som formet deg.. Damene Som kvinner flest, sier én ting, gjør noe helt annet.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #15 Skrevet 10. mai 2009 Joda kjenner meg litt igjen i det, menne feil tar du når du seie at kvinner ikkje kan elske menn xD haha. Det er jo faktisk kvinner som holder seg til mannen selv om de blir mishandlet både fysisk og psykisk. Dette er fordi det å bli tiltrukket/forelsket er noe vi ikkje styrer selv, men som styrer oss i STOR grad. Jo større tiltrekkelsen og forelskelsen er dess dårligere behandling kan man ta imot. Tror jeg har kommet over noen eksempler på kg på dette mannen spyttet på dama og hun, (vel og merke) vurderte å gjøre det slutt. Hvor det mest logiske hadde vært at hun hadde gått på flekken...
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #16 Skrevet 10. mai 2009 Brutal mann, jeg er så uenig med deg i at vi kvinner ikke kan elske mannen. Mange av oss kvinner elsker mannen veldig. Basta. Synd for deg om du ikke har opplevet det.
Gjest brutal_mann Skrevet 10. mai 2009 #17 Skrevet 10. mai 2009 Brutal mann, jeg er så uenig med deg i at vi kvinner ikke kan elske mannen. Mange av oss kvinner elsker mannen veldig. Basta. Synd for deg om du ikke har opplevet det. Da er det virkelig synd for meg, og mange mange andre menn jeg kjenner og har møtt i mitt liv.
Gjest Nadina Skrevet 10. mai 2009 #18 Skrevet 10. mai 2009 Da er det virkelig synd for meg, og mange mange andre menn jeg kjenner og har møtt i mitt liv. Ja, det vil jeg virkelig si. Jeg synes du og dere har vært veldig uheldige. Det er klart at mange kvinner elsker sin mann/en mann. Det er det ingen tvil om. Det er mange omstendigheter/flaks/tilfeldigheter/timing som skal klaffe for at en matchende mann og kvinne skal møtes på riktig tidspunkt og få til noe bra sammen derfra. Å elske en mann krever en reflektert og gjerne noe lidenskapelig kvinne. De finnes for de mennene som er heldige å møte dem.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #19 Skrevet 10. mai 2009 Damene Som kvinner flest, sier én ting, gjør noe helt annet. Hvilke kvinner du har vært sammen med, sier noe om deg. Jobb med deg selv, så vil du tiltrekke deg en annen type kvinner.
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 10. mai 2009 #20 Skrevet 10. mai 2009 Mange av oss kvinner elsker mannen veldig. Basta. Jeg har aldri møtt en kvinne som elsker en mann mer enn seg selv. Jeg har møtt mange menn som har vært villige til å ofre ALT for en kvinne. Håper det bare er jeg som har vært uheldig så langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå