Gå til innhold

Lokaler i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg lurer på om noen har forslag til lokaler i Trondheim der man ordner med mat og drikke selv? Helst i Trondheim øst.

Vi blir ca 70 stykker.

Hørte med Folkets Hus på Ranheim, men de var utleid den dagen vi planlegger...

Jonsborg syns jeg ligger litt vanskelig til i og med at det kommer mange gjester fra andre byer.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hør med Jernbanefolkets hus. Ligger i Kjøpmannsgata og kan kanskje ta så mange som 70. Her kan du i alle fall ordne mat og drikke selv.

Gjest Gjest
Skrevet
Hør med Jernbanefolkets hus. Ligger i Kjøpmannsgata og kan kanskje ta så mange som 70. Her kan du i alle fall ordne mat og drikke selv.

Jernbanefolkets hus er solgt, og ikke tilgjengelig for utleie lenger. Synd, for det var et veldig fint lokale.

Skrevet

Vi hørte etter på Vikhammer camping. Blir det for langt ut? Jeg syntes det var vanskelig å finne egnede lokaker i Trheim, også dersom en ville feste litt lenger enn til kl 1-2. På campingen kunne vi holde på hele natta hvis vi ville, og sørge for mat og drikke selv. De var også behjelpelig med servitører/bar-hjelper dersom det var ønskelig for 250,- timen.

Lokalet kostet 3000,-. Minuset var at det var tepper på golvet, men de hadde et krok med parkett som kunne brukes til dansegulv. Veldig pene og lyse lokaler.

Skrevet

Hva med Kvilhaugen gård (Rosenborg/Tyholt)? Veldig koselig der hvertfall :) Munkholmen er jo også stilig, men da blir dere avhengig av båt.

Skrevet

Takk for svar :)

Vikhammer camping var ikke et dumt forslag.. Det har jeg ikke tenkt på engang... Skulle helst ha ligget nærmere, ja. På Kvilhaugen må man kjøpe mat og drikke der, ellers hadde det vært et supert lokale.

Vi har reservert Jonsborg da, men de skulle ha 8000kr. Syns det var litt dyrt og vanskelig beliggenhet. Noen som har erfaringer med å feire der?

Noen som har hatt fest på div klubbhus eller? F.eks. Nardo, Freidighuset e.l.?

Kom gjerne med flere ideer :jepp:

Skrevet
Takk for svar :)

Vikhammer camping var ikke et dumt forslag.. Det har jeg ikke tenkt på engang... Skulle helst ha ligget nærmere, ja. På Kvilhaugen må man kjøpe mat og drikke der, ellers hadde det vært et supert lokale.

Vi har reservert Jonsborg da, men de skulle ha 8000kr. Syns det var litt dyrt og vanskelig beliggenhet. Noen som har erfaringer med å feire der?

Noen som har hatt fest på div klubbhus eller? F.eks. Nardo, Freidighuset e.l.?

Kom gjerne med flere ideer :jepp:

Jonsborg er veldig dyrt ja, jeg var innpå hjemmesiden deres i forbindelse med leting av lokaler til oss, og det så jo innmari koselig ut da! Litt vanskelig beliggenhet som du sier, men fine rom og veldig koselig utsikt ut mot vannet. Men du må jo betale for det også da.

Klubbhus er også veldig greit, da har du hele natta på å feste, og kan ordne det akkurat som det passer dere. Kjenner noen som hadde festen i et klubbhus på Klett. Helt kurant, stort og fint lokale med stor plass til både bar, bord, og danseplatt. Hvis du ringer klubbhusene, så får dere sikkert komme å se!

Skrevet

Jonsborg er en veldig fin plass å feire bryllup. Når vi leide det fikk vi tips om en fyr i nærheten der som det gikk an å leie transport hos. Det går an å sjekke ut det. Vi var ikke så mange, så endte opp med å bestille et par maxitaxier til bestemte tidspunkt (ala klokka 1, 2 og 3 for.eks).

Skrevet

Lerkendal arena? De leier ut lokaler til selskaper etc fra 2-250 personer. Blir ikke Trheim øst da, men har du tenkt på Nardo, så blir det jo kanskje hipp som happ. Aner ikke priser da..

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)
Jonsborg er en veldig fin plass å feire bryllup. Når vi leide det fikk vi tips om en fyr i nærheten der som det gikk an å leie transport hos. Det går an å sjekke ut det. Vi var ikke så mange, så endte opp med å bestille et par maxitaxier til bestemte tidspunkt (ala klokka 1, 2 og 3 for.eks).

Ordnet dere med transport fra kirken til Jonsborg også? Lurer litt på hva vi skal gjøre der....

Hva betalte dere sånn ca for alle maxitaxiene? Og hvor mange var dere?

Lerkendal arena? De leier ut lokaler til selskaper etc fra 2-250 personer. Blir ikke Trheim øst da, men har du tenkt på Nardo, så blir det jo kanskje hipp som happ. Aner ikke priser da..

Lerkendal arena er også en veldig god ide :jepp: Vet du om man kan ordne egen mat og drikke der?

Endret av Bahia
Skrevet
Ordnet dere med transport fra kirken til Jonsborg også? Lurer litt på hva vi skal gjøre der....

Hva betalte dere sånn ca for alle maxitaxiene? Og hvor mange var dere?

Vi giftet oss borgelig så alle ble bare invitert på fest. De fleste tok faktisk bussen oppover. Gjestene spleiset selv på maxitaxiene, det ble vel en 300-400 per tur tror jeg. Vi var rundt 40 gjester.

Skrevet

Siden du var inne på Trondheim Øst.

Jeg var i sølvbryllup på Fykenborg (Samfunnshus ?? )Det var ca 60 gjester, og det var plass til flere. Mat og drikke tok de med selv, egen scene til underholsning. Ikke var det så dyrt heller. Fykenborg ligger på Reppe.

Skrevet
Lerkendal arena er også en veldig god ide :jepp: Vet du om man kan ordne egen mat og drikke der?

Faktisk ikke sikker. Så bare reklame for det da jeg var på kamp sist. Men tror kanskje ikke det siden de har skjenkebevilling. Men du kan jo ringe og høre. Evt om de selger rimeligere til lukka selskap. Aner ikke hvordan de skjenkereglene fungerer.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg er også på jakt etter lokaler til bryllup I trondheim. Vi skal gifte oss sommeren 2010. Kunne godt tenkt meg Jonsborg men er desverre utleid! Ser noen har nevnt Fykenborg på Ranheim/Reppe. Lokalet kan virkelig anbefales på det sterkeste. Søsteren min giftet seg der for ett år siden med ca 80 gjester. Lyst lokale med bra kjøkken. De leide kokk på egen hånd og stod selv for drikken! Billig er det også. Kunne godt tenkt meg lokalet selv men litt kjedelig med kopi av søsterens bryllup!!!

Skrevet

Hei!

Jeg er også på jakt etter lokaler til bryllup I trondheim. Vi skal gifte oss sommeren 2010. Kunne godt tenkt meg Jonsborg men er desverre utleid! Ser noen har nevnt Fykenborg på Ranheim/Reppe. Lokalet kan virkelig anbefales på det sterkeste. Søsteren min giftet seg der for ett år siden med ca 80 gjester. Lyst lokale med bra kjøkken. De leide kokk på egen hånd og stod selv for drikken! Billig er det også. Kunne godt tenkt meg lokalet selv men litt kjedelig med kopi av søsterens bryllup!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...