Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg holder på med en bestilling på lookfantastic, har nettopp registrert meg, funnet varen osv så skal jeg betale, da skal de ha card number, hvilket nummer på visakortet skal jeg skrive inn i rubrikken?

Nybegynner er jeg, ung og dum kansje? men håper noen kan hjelpe meg fort>????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kortnummeret ditt er det nummeret som er ''trykket'' inn i kortet. Altså de tallene som stikker ut.

Gjest Gjest
Skrevet

Da skal jeg prøve det. Tusen takk for svar.

Gjest Gjest
Skrevet

Å så var det cecurity code? er det den koden jeg bruker når jeg tar ut penger i minibank?

Gjest hogwash
Skrevet
Å så var det cecurity code? er det den koden jeg bruker når jeg tar ut penger i minibank?

Er nok tre tall de er ute etter, vanligvis står det syv tall rett ved/i signaturfeltet på kortet, det er de tre tallene til slutt som står litt for seg selv. Også kalt CVV9 eller noe sånt...

Gjest Gjest
Skrevet

Så var det items nr de vil ha, blir visst ikke ferdig........amatør er jeg. hva er items nr?

Gjest hogwash
Skrevet
Så var det items nr de vil ha, blir visst ikke ferdig........amatør er jeg. hva er items nr?

Det høres ikke ut som det er relatert til kortet ditt, men heller til produktene du skal bestille?

Gjest Gjest
Skrevet

Ja jeg forsto det når jeg tenkte meg om, vet ikke hvorfor varen jeg skulle bestille "forsvant", får prøve videre...

Gjest Gjest
Skrevet

Visa kort nummeret som er uthevet blir ikke godtatt, er det ikke riktig?

Åh hvor vanskelig dette nå skulle være.....

Kan noen hjelpe meg?

Skrevet

Det skal være riktig, jo. Har du sjekket at du har haket av for Visa og ikke Mastercard e.l.? Og at du har skrevet riktig? Ellers kan jeg ikke forstå hvorfor det ikke funker. :klø:

Gjest Gjest
Skrevet

Jo jeg har hakket av for visa kort, også er det sjekket at nummeret er skrevet inn riktig, det var rart.....

Skrevet

Og du har skrevet visanummeret sammenhengende, ikke med mellomrom...? (På kortet ditt står det sannsynligvis slik: 1234 1234 1234 1234, men du må skrive 1234123412341234)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har skrevet nummeret sammenhengende, skal det ikke gjøres?

Gjest Gjest
Skrevet

There are currently no ithems in your basket, fikk jeg beskjed om når alt av nummer osv er tastet inn å jeg ville bekrefte/betale bestillingen? hva kan det bety? vare er jo trykket inn å var ovenfor på siden, det var jo bare å bekrefte???

Gjest Gjest
Skrevet

card number do pass luh, får jeg nå beskjed om, da er det ikke riktig å bruke det nummeret på forsiden som er uthevet alikevel? eller skal ikke nummeret være skrevet sammenhengende?

Gjest Gjest
Skrevet

Det var vel egentlig bare den siste kneika igjen, kan noen hjelpe meg?

Gjest Christabelle
Skrevet

Jeg anbefaler deg å ringe til Kundeservice og få hjelp av de. Det var virkelig ikke måte på hva du trengte hjelp til her .. Vi vet ikke hvorfor varen din ikke ligger i handlekurven (!?) .

Gjest Gjest
Skrevet

Ja det var mye jeg ikke forstod. Men når mysteriet løser seg så blir jeg glad, skal prøve igjen senere i kveld.

Skrevet

Kanskje varen din ikke er i varekurven fordi du allerede har klart å bestille den. Men da skal du ha fått en bekreftelsesmail på mailen du sannsynligvis måtte oppgi.

Kanskje noe gikk galt under bestillingsprosessen siden du kan ha ført inn betalingsinformasjonen feil.

Generelt sett vil jeg si at hvis du ikke har fått noen bekreftelsesmail, så gikk nok noe galt når du skulle legge inn betalingsinfo.

Her er en link som viser deg hva som er kortnummer (16 siffer) og hva som er sikkerhetskode (3 siffer) på visakortet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...