ydmyk Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Er det noen som vet om det finnes nettbutikker som selger Gant dameklær? Jeg er ute etter en spesiell kjole i kolleksjonen. Både norske og tuenlandske nettbutikker er interessante.
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Er det noen som vet om det finnes nettbutikker som selger Gant dameklær? Jeg er ute etter en spesiell kjole i kolleksjonen. Både norske og tuenlandske nettbutikker er interessante. Mulig dette er fryktelig fantasiløst, men du kan jo kontakte de som har argenturet på Gant i Norge, og høre hvilke nettbutikker som ev. føre dameklærne? Eller enda bedre, hvem som har kjøpt inn kjolen du er på jakt etter? Svein Transeth Sportswear AS, tlf. 31 29 46 00, http://www.gant.com
Gjest Gjest_minny_* Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Er det noen som vet om det finnes nettbutikker som selger Gant dameklær? Jeg er ute etter en spesiell kjole i kolleksjonen. Både norske og tuenlandske nettbutikker er interessante. Jeg vet om mange nettbutikker, bare at du vet at hvis du kjøer klær fra dilarafashion.no så betaler du veldig mye på sending, plus at dem bytter ikke klærne, mens det er skrevet at dem gjer det. Skikkelig dårlig kunderservice der. Her er noen av mine favouriter site superkul.no motehus.no illusion.no
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 En av mine venn bestilte klær fra dilarafashion.no og fikk ikke tilsendt varene. Hun klaget men ingenting blei gjort. Når dem ringte så sa dem at klærne var tilsendt. Hu vennine mi fikk ikke pengene tilbake eller varene.
Xtra_lilje Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Ehh..ingen av disse nettsidene har Gant, ikke engang i nærheten av samme stil.. her er en http://www.gantuk.com/ (vet ikke om de sender til norge)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå