Gjest guest, marie Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Hei, jeg gå rett på sakk, jeg har en mann som er ikke helt frisk, på grunn av skade i trafikk ulykke. Han har gått i mange forskjelige behanlinger og enda bli ikke frisk, men har en behandling som han synes det er kjempe bra for kroppen hans og det er en hjemme besøks olje massasje. men den type behandlingen krenker veldig i hodet mitt, derfor vil jeg spøre dere om er det normal for en massøse å massere klienten sin uten truse? han må legge i massasje benk naken fordi er det lettere for ho å massere lysken hans og rompeballene, er ikke dette type som det kaller erotisk massasje? er mannen min vært utro til meg? hjelp meg jeg elsker han, men har ikke lys til å være sammen ulykkelig.
Gjest Tanita Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Hei, jeg gå rett på sakk, jeg har en mann som er ikke helt frisk, på grunn av skade i trafikk ulykke. Han har gått i mange forskjelige behanlinger og enda bli ikke frisk, men har en behandling som han synes det er kjempe bra for kroppen hans og det er en hjemme besøks olje massasje. men den type behandlingen krenker veldig i hodet mitt, derfor vil jeg spøre dere om er det normal for en massøse å massere klienten sin uten truse? han må legge i massasje benk naken fordi er det lettere for ho å massere lysken hans og rompeballene, er ikke dette type som det kaller erotisk massasje? er mannen min vært utro til meg? hjelp meg jeg elsker han, men har ikke lys til å være sammen ulykkelig. Det er vanlig å beholde truse på.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Hei, jeg gå rett på sakk, jeg har en mann som er ikke helt frisk, på grunn av skade i trafikk ulykke. Han har gått i mange forskjelige behanlinger og enda bli ikke frisk, men har en behandling som han synes det er kjempe bra for kroppen hans og det er en hjemme besøks olje massasje. men den type behandlingen krenker veldig i hodet mitt, derfor vil jeg spøre dere om er det normal for en massøse å massere klienten sin uten truse? han må legge i massasje benk naken fordi er det lettere for ho å massere lysken hans og rompeballene, er ikke dette type som det kaller erotisk massasje? er mannen min vært utro til meg? hjelp meg jeg elsker han, men har ikke lys til å være sammen ulykkelig. Jeg synes du burde ta det opp med mannen din og fortelle at du setter pris på at får behandling, men at du føler det er litt vel overkill at han må ligge naken for behandlingen. Er dette en behandling som er anbefalt av legen/fysioterapeuten hans? Eller er det noe han har kommet frem til selv fordi han synes det er behagelig/hjelper. Kanskje du kan foreslå at han kjøper en tanga? Hvis kan kan ligge naken foran massøren, så kan han ligge i tanga for å "skjule" sine edlere deler. Håper det løser seg for deg :-)
Gjest brutal_mann Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Uten boxer, med håndkle, hva er problemet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå