Gjest Wacmoc Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Skal ut å prøve en hest etterpå jeg kanskje skal få på fòr. Er ei som får veldig lett hold, og jeg har rett og slett ingen interesse av å få hold når jeg skal prøveri hesten forran eierne. har ikke trent ordentlig på 4 år, og har ikke ridd på 1 år, så kommer nok til å fort bli støl.. Hvor lenge før jeg skal ri bør jeg spise? evt hva
Gjest m Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Hei! Tror det er en uskreven regel om at man skal spise minst to timer før man skal trene,,,
Gjest Wolfmoon Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 (endret) Litt avhengig av hva du skal. Hvis jeg bare skal skritte kan jeg spise middag og dra rett på ridetur. Skal jeg derimot ri i trav eller galopp bør det helst gå et par timer etter et større måltid, eller en time etter et lettere måltid før jeg drar på ridetur. Tror det rett og slett bare lønner seg å prøve ut noen gang, så finner du ut hva som passer for deg Og lykke til med hest på fòr Edit: Også tar det jo gjerne litt tid å stelle og sale på, så da har du fort brukt en time etter at du kom i stallen før du er klar til å ri Endret 12. mai 2009 av Wolfmoon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå