Troyamin Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Ja, jeg er blitt fridd til! Kjæresten min som ikke eier snev av romantikk har gått ned på kne og fridd med ring til meg! Jeg er kjempelykkelig! Nå skal det sies at dette var i begynnelsen av mars. Og nå maser "alle" på når. Og vi ønsker jo å gifte oss innen et år etter inngått forlovelse. Så kommer alle mine tanker; jeg har vært gift før, og føler ikke for stort bryllup. Har ikke engang snakket om bryllup med foreldrene mine. Jeg har lyst å kun ha foreldre og forlovere. Og så ut og spise middag etterpå. Tanken er at vi kanskje burde ha en stor fest for venner etterpå, men jeg har lyst å bruke disse pengene på en reise for oss (brudeparet) og forloverne. (og muligens ungene) Er det fryktelig egoistisk? I tillegg ønsker jeg å gå ned endel kg før jeg gifter meg. Skulle ønske jeg passet min mors brudekjole, men den er str 32. (liten s) Dette går jeg faktisk rundt med dårlig samvittighet for. Vet det er dumt, men... Vil uansett se bra ut på bildene lissom. Enda en ting til; jeg ønsker svart og rød brudekjole. Litt viktoriansk. Hvor mye kan jeg regne med å betale for en spesialsydd kjole? Ble mye dette her. Kommer nok mer etterhvert... På forhånd takk for svar!
krillan Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Gratulerer så mye Hvordan bryllup dere ønsker er jo opp til dere. Og da ville jeg ikke tenkt så mye på hva andre ønsker. Jeg mener at alle skal selv bestemme hvordan sitt eget bryllup skal være, og at det ikke blir styrt av alle rundt deg. Da blir det noen andres bryllup. synes det høres ut som et fint bryllup, koselig for andre med fest etterpå . Synes overhode ikke det er egoistisk. Det med å ha din mors brudekjole hørtes koselig ut, men den var jo veldig liten, vet jo ikke hvor mye du vil ned. Rød, svart eller hvit kjole, alt er fint, bare en finner en man selv liker som du føler deg vell og fin i Uansett farge. Selv skal jeg ha hvit, men synes det ser kjempe stilig med rød og rosa faktisk. Litt jåletet av meg jeg da Lykke til med planlegging!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå