MellonCollie Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Siden jeg har forelsket meg i Spotify sitter jeg nå og koser meg med å lage playlists til enhver anledning Og da vil jeg nå lage en herlig glad sommerliste! Gladrock / gladpop til å kose seg med mens vi sitter ute på terrassen, griller, har en pils / et gladd hvitvin i hånda.. dere skjønner tegninga Hva er sommersangene dine? Så langt har jeg puttet på f.eks disse: For Fun - Bertine Zetlitz You and Me-song - Wannadies Måndagsbarn - Veronica Maggio 1979 - Smashing Pumpkins F**k you - Lily Allen Mer i samme gate 1
Gjest ll Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Vet ikke hva musikk smak du har da, men her er noen: -Postgirobygget (mange sanger) -CC Cowboys - "kanskje du behøver noen" -Gyllene tider - "sommertide" (selfølgelig ) ++ det meste av Gyllene tider. -Jokke & Valentinerne- "Sola skinner".
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Passion Pit - The Reeling Passion Pit - Sleepyhead Cut Copy - Feel the love Yeasayer - 2080
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå