Gå til innhold

kombi? duo? dyp? sport?

Klips

Anbefalte innlegg

... som dere kanskje skjønner, dette handler om vogn.

Mannen og jeg føler oss som sparefriker av og til (ikke når det gjelder ferier, mat og vin og opplevelser, da :lol: ), og til Milla lånte vi et gammelt skaberakkel av en dypvogn, med harde, tynne hjul og stygt 80-tallstrekk. Nå som vi etterhvert kunne tenke oss en sportstrille, virker varianten som kan legges helt ned genial, med en bag har vi dermed nyfødtvogn klar for en eventuell nestemann. Har hørt at mange bare har en vogn på denne måten. Er en kombi, dvs. med hardbag bedre enn med mykbag? Vi har jo brukt bag med nett i bil, og da må man jo ha hard, men bortsett fra dette?

Duo virker så pesete, dyrere også?

Erfaringer?

Og hvor stor er kvalitetsforskjellen, ser det er mye merkeprat her inne, vi fant en billig en på svinesund, ukjent merke, hvilke merker er best på kombi og hvor stor er forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

VI har dypvogn og synes det er veldig greit. Bagen er mye større enn på kombivognene slik at barnet kan bruke den lengre, men duovognene har vel også separat dybdel. Men på både duovognene og kombivognene er understellet det samme både på dypdelen og sportsdelen.

Kjøper du sportsdel/trille separat senere kan du jo velge vogntype og understell da, slik at du kan velge en trille som kan legges ned på en helt annen måte enn dypvognen.

Synes ikke det er så stor forskjell i priser på å kjøpe separat, enn dobbel (kombi eller duo).

Og det er jo morsomt å kjøpe seg en flott sportsvogn vår barnet blir for stort til å ligge i dypvogn da.

På mitt neste barn har jeg kjøpt en tvillingsportstrille, pga jentungen på 1,5 år. Der har jeg tenkt å bruke voksipose på den ene siden.

Så en vanlig trille med liten bag eller pose i tillegg kan også brukes fra fødselen av.

Ellers har jeg min gamle dypvogn og sportsvogn utenom.

Vanskelig valg, men håper du finner ut av det!!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...