Gå til innhold

Bruke Face and body scrub fra MD under "syrekur"

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er midt inne i en "syrekur" der jeg bruker peelinggele med 50% Glykolsyre (fra Skinlaboratory) én gang i uken. Kan jeg ha nytte av Face and body scrub i tillegg, eller kan jeg vente med å kjøpe den til syrekuren er ferdig? Huden min er temmelig hardfør.

Videoannonse
Annonse
Gjest Christabelle
Skrevet

VENT!!!! Man skal verken bruke produkter som inneholder syre eller skrubbe huden under en syrekur. Behandle den forsiktig og tilfør mye fukt.

Gjest Gjest
Skrevet

Var til dyprens hos hudpleier idag. Hun spurte hvilken peeling jeg brukte og jeg fortalte at jeg brukte denne fra Md. Hun sa at Md var et merke som ikke var så god på syrer, det var kommet nyere merker på markedet som var bedre på det med syrer. Hun sa også at denne scruben var for "hard" til ansiktet.. Noen som har noen synspunkter på dette?? (ikke meningen å kuppe tråden, men tror du fikk svar på spørsmålet ditt fra Christabelle..)

Gjest Christabelle
Skrevet
Var til dyprens hos hudpleier idag. Hun spurte hvilken peeling jeg brukte og jeg fortalte at jeg brukte denne fra Md. Hun sa at Md var et merke som ikke var så god på syrer, det var kommet nyere merker på markedet som var bedre på det med syrer. Hun sa også at denne scruben var for "hard" til ansiktet.. Noen som har noen synspunkter på dette?? (ikke meningen å kuppe tråden, men tror du fikk svar på spørsmålet ditt fra Christabelle..)

La meg gjette: Hun solgte noe annet enn md formulations? :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

He he, hun gjorde nok det.. Dermalogica og mene & moy..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...