Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

kun for dere i ett parforhold

Hvor ofte har dere sex?

må dere mase dere til sex ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvor ofte har dere sex?

Når forholdet fungerer er det hver dag,gjerne flere ganger t dagen,noen ganger går det dager mellom hver gang.

Maser aldri,om jeg må mase lar jeg heller vær og tar meg en runk.

Gjest Gjest_Lilla_*
Skrevet

Vi har vært sammen i ti år, og nå har vi sex 4-5 ganger i uka. De første to-tre årene vi var sammen hadde vi mye, mye mer, og det var en periode for noen år siden da vi hadde mye, mye mindre.

Ingen av oss har noensinne mast om sex, så det tror jeg ikke. Masing er ueffektivt.

Gjest *smak*
Skrevet

Hvor ofte har dere sex?

Mind your own business!

Gjest Gjest
Skrevet
Mind your own business!

Da betyr det vel at du ikke får deg no særlig da ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor ofte har dere sex?

Må dessverre si altfor sjelden. Vi har vært sammen i 12 år og har 3 små barn.

Det er vel litt av grunnen til lite sex. Vil si max en gang i måneden, og det er lite...

Er lei for det...

Hilsen frustrert mann

Gjest Gjest
Skrevet

Varierer veldig.

Kommer an på stressete værdag, om begge er hjemme (reiser i jobb), unger og det hele.

Kan ha perioder der det fort kan bli flere ganger på en kveld noen uker.

Til å gå flere mnd mellom.

Har vært gift i 20 år og har 2 barn.

Mas.. tja.. av og til når den ene er opplagt og klar mens den andre er sliten etter stress og mas på jobb og med unger.

Gjest Gjest
Skrevet

Alt avhenger av syklusen min (jente).

Uka før og etter mensen må jeg bare ha vær dag.

iMellom der har jeg ikke sexlyst i det hele tatt,så da kan det gå en uke imellom.

noe sambo blir veldig frustrert over.da har vi lixom ikke hatt sex på evigheter :fnise: .

Er det flere som har det som meg tenke på ang syklus og sexlyst?

Gjest Gjest
Skrevet

I snitt blir det vel 1-2 ganger i uka. Iblant kan det gå 2-4 uker uten, andre ganger kan det være flere ganger på ei uke. Det avhenger av energinivået hos oss begge. Vi har hektiske dager med tre barn, så ofte er vi så utslitte når kvelden kommer at vi bare ligger tett sammen og koser. DET har vi mye av da, så fysisk nærhet er det ikke mangelvare på.

Gjest Gjest_Katta85_*
Skrevet
Når forholdet fungerer er det hver dag,gjerne flere ganger t dagen,noen ganger går det dager mellom hver gang.

Maser aldri,om jeg må mase lar jeg heller vær og tar meg en runk.

:lur: Denne likte jeg. Hos oss er det alt fra hver dag til 2 ganger i uken, alt i fra hvor travle dagene er. Meen må si, de dagene jeg har det travelt og er klar og sliten er det ikke noe som tenner meg mindre enn mas. Da liker jeg eller en god armkrok og eller kanskje overaske ham i det han har lagt seg godt til rette.Tjener mer på det hjemme hos oss.

Gjest Gjest
Skrevet

Parforhold men særbo, når vi møtes har vi sex så å si kontinuerlig med få avbrekk. Fløtte sammen = lite sex...

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Husker ikke lenger........... :tristbla:

Gjest Nyunyu
Skrevet

1-2 ganger i uka max. Er samboere og har vært det i snart 1 år, sammen i ca 1.5 år. Var vel litt oftere før, men ikke noe særlig. Er for lite for meg egentlig, så kan vel hende at min hintingen til sex kan gå over til litt masing... men men, er ikke akkurat som om jeg får noe særlig ut av sexen vi har uansett så skjønner av og til ikke hvorfor jeg gidder :forvirret:

Skrevet
Mind your own business!

ikke være så sinna da:) håp for alle vettu ;)

Gjest Gjest_g20
Skrevet

Blir nok svært lite masing, bare tydelig hinting.

Har vært sammen i bare 10 mnd, men det blir stadig mindre sex, kanskje bare litt kosing en gang i uka. Og det er i hvert fall ikke meg det står på. Er dette normalt? Jenta er "sliten" og vil heller bare ligge i armkroken. Hele tiden!

Gjest Gjest22
Skrevet

Alt for lite :( Skulle gjerne hatt det hver dag.. eller helst flere ganger om dagen! Men det har aldri skjedd og kommer nok aldri til å skje :frown: Det blir vel ca 3 ganger i måneden. Før maste jeg, men nå onanerer jeg rett ved siden av han etter hver avvisning. Så kan han bare ha det så godt!

Jeg er forresten 22 og han 27, vært sammen i 5 år og bor sammen.

Skrevet

Sex hver dag:) Bortsett fra den ene uka i mnd hvor kroppen min ikke er helt med. Må aldri mase. Og vi har bare mer og mer intens sex etterhvert som vi har vært sammen.

Gjest Gjest
Skrevet

Vel, han er fornøyd med et par ganger i uken. Han synes sexen blir best dersom vi har "spart oss". Jeg _vil_ ha sex hver dag - god, fantastisk sex, men jeg har knapt _lyst_ på sex de gangene i uken vi faktisk har det.

Hadde han vært litt mer pågående så hadde jeg glatt vært med, men han ligger bare der og hvis jeg sier "Skulle gjerne hatt sex, men jeg er så sliten og trøtt nå", så er det bare et "OK" også er alt helt fint liksom. Når vi har sex så er det utrolig godt da, men kanskje ikke så veldig spennende?

Jeg er 20 og han 24, men jeg føler meg som en gammel kjerring:P

Gjest Purple Haze
Skrevet

Vi har sex hver dag, og kanskje flere ganger om dagen også. Det skal sies at vi er særboere, og ikke har vært sammen lenger enn 7-8 mdr da.

Men jeg er lykkelig for å ha et blomstrende sexliv etter fylte 40 :)

Gjest jadda..
Skrevet

Vært sammen i 11 år, har ikke hatt sex siden jan/ feb...Før det en gang i mnd eller annenhver måned...

Er jente på snart 28. Sexen gir meg så lite :( triste greier.

Har to barn som holder oss sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...