Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har en kjæreste som jeg elsker høyt, og vi 2 har det helt sinnsykt bra sammen! Siden i går så har jeg blitt bombadert av mailer og brev på nettby fra ei jente som går i klassen min(går 2 vgs). Det plager ikke meg i det hele tatt, fordi jeg hater henne! første inntrykket mitt av henne var at hun var pen, men alikavell helt sprengt i hode. Jeg svarer alltid frekt på disse brevene og mailene hun sender meg, fordi jeg hater henne rett og slett. Kjæresten min er syk og har vært sengeliggende i noen dager, så jeg har ikke fått annledningen til og vise dette til henne. Jeg har tenkt og vise henne disse brevene, men vet ikke om det kan gjøre at hun blir usikker på meg? hun som plager meg går trossalt i klassen min, noe som jeg tror kan bli veldig ekkelt for min kjære. Jeg har alle utboks meldingene jeg har sendt tilbake til henne hvor jeg svarer frekt og sier at hun skal dra seg til en viss plass osv.... va ville dere gjort? for meg så blir det rett og vise kjæresten min disse meldingene. jeg har ingenting til overs for denne jenta, bare det at jeg hater henne liksom. takk for svar:)
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Syntes du gjør lurt i å vise henne det før hun kanskje finner det ut på en annen måte. Hvis hun dama er helt sprengt i hode som du sier kan hun finne på å snu alt på hodet å gi inntrykk av at det var du som starta det hele, men du vil jo ha bevisa dine så uansett så burde jo du være sikret =).
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 ja, jeg har jo alle brevene som er tadd imot og sendt liksom:) Hvordan ville dere jenter/kvinner tadd det hvis dere visste at kjæresten deres er i nærheten av ei jente/kvinne som er forelsket i han? Jeg har aldri drevet på med noe tull, og er 100% trofast. aldri vært borti en slik situasjon før. Er jo veldig ekkelt for meg siden jeg vet at det ikke blir så hyggelig for kjæresten min:(
Gjest brutal_mann Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Du har lyst på ei jente som er penere enn hun du har nå. Du setter pris på å bli bombardert av denne jenta. Du har bare ikke tro nok på deg selv til åtro at du kan få henne. For å slippe å ha dårlig samvittighet for din nåværende kjæreste så gjør du "det rette" og viser henne hvor fæl den andre jenta er. Om du virkelig ikke ville ha den andre jenta hadde du blokkert henne for lenge siden og ei heller kommet her for å spørre om "råd". Du lyver for deg selv og du lyver for din kjæreste.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Lyver ikke for noen jeg;) jeg vet godt va jeg føler for kjæresten min, og jeg elsker henne. ja, blokkert henne har jeg gjort for lenge siden;) spørsmålet var bare om jeg skulle vise brevene til kjæresten min eller slette dem.
Gjest brutal_mann Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Lyver ikke for noen jeg;) jeg vet godt va jeg føler for kjæresten min, og jeg elsker henne. ja, blokkert henne har jeg gjort for lenge siden;) spørsmålet var bare om jeg skulle vise brevene til kjæresten min eller slette dem. Utifra hva jeg svarte sist så burde du vite det nå... Du hadde aldri tatt vare på disse meldingene uten at du likte å få dem. Ditt store behov for å rettferdiggjøre din kommunikasjonmed den pene damen viser din løgn for deg selv. Du vil aller aller helst prøve deg på henne.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Har du et problem eller noe? Hvordan vet du hvordan jeg er? Tipper på at du ikke har det så bra med deg selv, eller forholdet ditt(hvis du har et da). Alle er vell ikke som deg som hopper på det første tilbudet som kommer til deg når du allerede er i et forhold vettø
Gjest strykebrett Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 Jeg syns du burde vise dem til dama di, så er du på den sikre siden mot alle eventualiteter i etterkant. Går sikkert fint
Caramela Skrevet 12. mai 2009 #9 Skrevet 12. mai 2009 Slett dem og ikke tenk mer på det. Får du flere, slett dem også, ikke svar. Med mindre du faktisk er interessert, slik Brutal Mann forteller.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #10 Skrevet 12. mai 2009 Slett dem og ikke tenk mer på det. Får du flere, slett dem også, ikke svar. Med mindre du faktisk er interessert, slik Brutal Mann forteller. Ved og mase om råd her inne går tiden,det skaper ett til problem for deg,du kan være sikker på at om hun ser dato og tid på meldingene klarer hun sikkert og vri det sånn at du er taperen uansett. Syns jeg hører henne: Så kommer du nå med det,du har jo fått de for leeenge siden så forteller du det først nå? Hva er greia med det da? Slett de,har du blokka henne får du vel ikke flere mld.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #11 Skrevet 12. mai 2009 Jeg har en kjæreste som jeg elsker høyt, og vi 2 har det helt sinnsykt bra sammen! Siden i går så har jeg blitt bombadert av mailer og brev på nettby fra ei jente som går i klassen min(går 2 vgs). Det plager ikke meg i det hele tatt, fordi jeg hater henne! første inntrykket mitt av henne var at hun var pen, men alikavell helt sprengt i hode. Jeg svarer alltid frekt på disse brevene og mailene hun sender meg, fordi jeg hater henne rett og slett. Kjæresten min er syk og har vært sengeliggende i noen dager, så jeg har ikke fått annledningen til og vise dette til henne. Jeg har tenkt og vise henne disse brevene, men vet ikke om det kan gjøre at hun blir usikker på meg? hun som plager meg går trossalt i klassen min, noe som jeg tror kan bli veldig ekkelt for min kjære. Jeg har alle utboks meldingene jeg har sendt tilbake til henne hvor jeg svarer frekt og sier at hun skal dra seg til en viss plass osv.... va ville dere gjort? for meg så blir det rett og vise kjæresten min disse meldingene. jeg har ingenting til overs for denne jenta, bare det at jeg hater henne liksom. takk for svar:) Jeg ville vist de til henne. Jeg er jente, og hvis kjæresten min hadde vist meg meldinger der andre jenter la an på han, ville jeg ikke blitt såret, jeg ville strengt tatt bare tatt det som et kompliment at andre også syns at gutten min er så flott. Og at han heller vil ha meg. Så jeg ville ikke vært så nervøs for å vise dem til henne, jeg.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #12 Skrevet 12. mai 2009 Jeg ville vist de til henne. Jeg er jente, og hvis kjæresten min hadde vist meg meldinger der andre jenter la an på han, ville jeg ikke blitt såret, jeg ville strengt tatt bare tatt det som et kompliment at andre også syns at gutten min er så flott. Og at han heller vil ha meg. Så jeg ville ikke vært så nervøs for å vise dem til henne, jeg. Damer er forskjellig! Jeg var litt sein med og vise en mld likt det han er oppe i,hun klikka så det rekker
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #13 Skrevet 12. mai 2009 Hmm, bli voksen da! Er det første jeg tenker...hvordan kan du hate en person dersom hun ikke har gjort deg noe? Hadde nok vært mer overbevisende for den andre jenta om du svarte vennlig og sa det som du var..at du ikke var interessert og understreke at du har det fint sammen med kjæresten din. Ikke minst be henne slutte kontakte deg. Tenk deg om du hadde vært interessert i noen eller bare en eller annen person var så slem mot deg. Så er jeg jente da, og ville satt pris på å få vite om det, selv om det hadde vært ei i klassen min...sier litt om ondskapen blandt mange jenter med å gå bak ryggen på den måten. + at det kan gi henne tillitt til deg. Men likevel, hadde jeg ikke visst om det hadde jeg ikke hatt vondt av det. For å være sikker kan du vel bare beholde de meldingene tilfelle det skulle dukke opp noe om det, at hun eventuelt finner det ut på annen måte. Kan bli mer problemer da om du ikke sa noe og ikke har meldingene som noe slags "bevis".
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #14 Skrevet 12. mai 2009 Sært opplegg.. Hun bombarderer deg med meldinger, imens du er kjempefrekk og svarer hun skal dra "en viss plass"? Det høres så rart ut, men får vel kanskje forholde meg til spørsmålet heller.. Personlig holder jeg som oftest slike ting skjult, av en eller annen grunn så kan kjæresten bli litt sjalu uansett hvor tett forhold man har og hvor innlysende det er at man ikke kommer til å hoppe til køys med denne personen som prøver seg. Men i min erfaring så stopper jo folk ved et "nei, jeg har kjæreste" så da er det bare å slette den slibrige sms-en man fikk og ferdig med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå