Gå til innhold

Jeg kom tilbake, men det var for sent:(

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet

Jeg kuttet kontakten med han i 2 uker så fant han seg ei ny. Han ringte meg 50 ganger, ringte 2 venninner av meg og skrev flere ganske desperate meldinger. Jeg kom tilbake, men jeg kom for sent! Da var det allerede ei ny! Hvordan kan alt slutte så brått?!

Jeg har spurt om vi kan prøve igjen. Men han syns jeg er komplisert og vil ikke prøve (pga mye krangling.)

Han lurer på om jeg driver med andre, hvem han er, osv.

Men han tar ikke mye intativ til å møtes.

skjønner bare ikke at så mange fine ord kan bli blåst ut av vinduet på 2 uker!

:(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Rebound kalles det vel.

Han vil kanskje ha deg tilbake, men skal gjøre seg litt kostbar.

Si at du er interessert hvis han er det, men at du ikke kommer til å mase, heller ikke å vente. Gi han et par dager, og deretter IKKE gi lyd ifra deg hvis ikke han gjør det.

Gjest Gjest
Skrevet
Rebound kalles det vel.

Han vil kanskje ha deg tilbake, men skal gjøre seg litt kostbar.

Si at du er interessert hvis han er det, men at du ikke kommer til å mase, heller ikke å vente. Gi han et par dager, og deretter IKKE gi lyd ifra deg hvis ikke han gjør det.

Er det ikke letter og godta at han gikk videre uten deg?

Skrevet
Jeg kuttet kontakten med han i 2 uker[...]

...og du forventa hva?

La meg gjette, du ville "teste" han?

Høres ut som at du bomma litt.

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet

Ingen vil ha en vinglepetter.

Blandt de fleste menn jeg snakker med (jada, elendig representativt utvalg) er det ingenting vi misliker mer enn damer som alltid lurer på om gresset er grønnere på den andre siden.

Gjest Gjest
Skrevet
Ingen vil ha en vinglepetter.

Blandt de fleste menn jeg snakker med (jada, elendig representativt utvalg) er det ingenting vi misliker mer enn damer som alltid lurer på om gresset er grønnere på den andre siden.

SIGNERER!

Med store bokstaver :=

Gjest Hilde K S
Skrevet

Noen ganger ER gresset grønnere på andre siden...

Skrevet
Noen ganger ER gresset grønnere på andre siden...

:hoho:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kuttet kontakten med han i 2 uker så fant han seg ei ny. Han ringte meg 50 ganger, ringte 2 venninner av meg og skrev flere ganske desperate meldinger. Jeg kom tilbake, men jeg kom for sent! Da var det allerede ei ny! Hvordan kan alt slutte så brått?!

Jeg har spurt om vi kan prøve igjen. Men han syns jeg er komplisert og vil ikke prøve (pga mye krangling.)

Du kutter kontakt. Han gjør alt han kan for å opprette den igjen. Du sier han ikke tar initiativ til å møtes. Hva gjorde du de to ukene?

Lurer veldig på hva det var som gjorde at du kuttet kontakten tvert, for å så angre bittert i etterkant.

Skrevet

jeg kuttet kontakt fordi han sjulte ting for meg og løy. Vi møttes sjeldnere,han festet nesten hver dag og det gikk bare nedover med oss.. så jeg bestemte meg for å kutte han ut.

Jeg prøvde rett å slett å komme over han på de to ukene. Men når jeg hørte han hadde funnet seg ei ny på bare 2 uker, sendte jeg han en stygg fyllemld, også møttes vi dagen etter. Da spurte jeg, og han sa som så, at jeg skulle kommet før...

Har sett han ett par ganger etter det, men han virker ikke interessert utenom han er nysgjerrig på "hvor langt" videre jeg har kommet meg..

Han sier jo det at han ikke vil gi meg falske forhåpninger, så jeg burde vel bare innse at dette er en tapt sak å komme meg videre jeg og..

Der kan man se hvor fort ting kan bli borte..:tristbla:

Skrevet

Du har helt tydelig JA-nei-ja-nei følelser til han. Det er tydeligvis gjensidig. Det er ikke godt for noen av dere. Hvis dere skal ha en framtid må dere begge to ønske det så sterkt at dere er villige til å snakke sammen, og ta kompromisser med kjærlighet. Jeg antar at du i løpet av 9 måneder finner en annen gutt som du vet er riktig for deg. Når du blir glad i den nye vil du være takknemlig for at du kom deg videre. Men først må du gjennom sorg.

Gjest Gjest
Skrevet

Synes du bare skulle bevart din verdighet og ikke gått til han etter at du fikk vite at han skaffet seg en ny så raskt. Det var jo en grunn til at du kuttet han ut. Og nå ber du om å få han tilbake når han attpatil erstattet deg med en ny jente så raskt!

Nei, her er det HAN som skal tigge... Hold deg langt unna og bevar din verdighet, ellers vil han bare fortsette å behandle deg dårlig.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Det samme skjedde meg, bare at det var hun som dumpet meg.

Hun var veldig opptatt av og holde kontakten, og hun ville være min bestevenn. Den måneden hvor vi ikke var sammens å maste hun støtt og stadig om at vi måtte finne på noe sammens(som venner), men dette klarte ikke jeg. Jeg kuttet ut all kontakt med henne, svarte aldri på meldinger hun sendte og tok aldri telefonene når hun ringte.

Det kom til den dagen hvor hun kom gråtende utenfor huset mitt og fortalte meg hvor mye hun savner meg og at hun ville bli sammes med meg...

Jeg hadde lyst, men etter 1 månede med mye forvirring på min side pga henne, satte jeg henne på pinebenken i 1 uke før jeg tok henne tilbake.

Den tiden hvor vi ikke var sammens så måtte jeg bare instille meg på at det ikke var noe mere oss, og det oppfordrer jeg deg til og gjøre også.

For all del, ikke få noen form for håp til denne gutten! Kan tenke seg at han spiller hard to get for og få deg til og bli helt "crazy" etter han. Jeg syns at du skal dra ut om dagene, meng deg med masse venner og ikke ta kontakt med han uten at han gjør det. Si til han at du er interisert i et forhold igjen med han, men det er opp til han. Etter at du har sakt det så lar du han være ifred.

Skrevet
Du har helt tydelig JA-nei-ja-nei følelser til han. Det er tydeligvis gjensidig. Det er ikke godt for noen av dere. Hvis dere skal ha en framtid må dere begge to ønske det så sterkt at dere er villige til å snakke sammen, og ta kompromisser med kjærlighet. Jeg antar at du i løpet av 9 måneder finner en annen gutt som du vet er riktig for deg. Når du blir glad i den nye vil du være takknemlig for at du kom deg videre. Men først må du gjennom sorg.

Takk for alle svar! Dette var så bra og kort sagt.

Jeg vet at han ikke er bra for meg. Og det er så riktig at jeg har vært på ja...nei...ja..nei.. hele veien. Det sier han jo og, at jeg er for komplisert.

Og han er sånn selv. Vi driver hverandre til vannvidd!

Jeg er så glad for at jeg skrev det innlegget her inne nå.. det er så vanskelig å se ting når man er oppe i det selv. Men vi er fortsatt venner, og det vil jeg jo også være, enn å kutte kontakten tvert. Da blir det så brå overgang og jeg kommer til å tenke så mye på hva han gjør. Når vi bare er venner og ikke noe mer klarer jeg å slappe mer av føler jeg..

Jeg vet jeg må komme meg videre.. Det er bare så frustrerende å tenke på at jeg "kom for sent". Hadde vi pratet sammen når han ble "desperat" når han ikke fikk tak i meg hadde det kanskje endt anderledes, men som det blir sagt her, er vell dette som hadde skjedd til slutt uansett!

Jeg kommer ikke til å stille han ett ultimatium..jeg har spurt en gang,om vi kan gi det en sjanse, nå vet han hva jeg føler. Men det har han "visst" før og, selvom jeg selv ikke visste :P

Vi er nok "a dead case".. På tidet å møte andre gutter,selvom det er det siste som frister akkuratt nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...