Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Er en mann på 25 og lurer kanskje på noe litt merkelig. Har ei flott venninne som jeg traff på jobb og har kjent noen år nå, det er ikke noe seksuelt mellom oss. Men nylig skjedde det noe merkelig. Vi var på cafe sammen og hadde det hyggelig og snakket om mye, også generelt stripping. Så spøkte hun at jeg burde gjøre det for hun og noen venninner på en bursdag. Trodde helt sikkert det først var fleip, men når vi har snakket på msn har hun hintet mer om det der hun blant annet skrev at "den trente kroppen din bør jo noen få se" i en litt flørtete tone. Så, hva bør jeg ta ut fra dette? Skal sies at hun er av den flørtete og lekne typen, men siden hun har nevnt det så mange ganger nå, begynner jo jeg å lure litt. Tror dere jenter at hun virkelig vil ha meg til å strippe? Er vel rimelig spesielt å be kompiser om å gjøre det?
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Jeg har en teori: Hun er lesbisk og sinnsykt kåt på denne venninnen sin, som er hetero. For å overbevise henne om at menn ser for jævlig ut, og absolutt ikke noe seksualobjekt, så har du blitt plukket ut til formålet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå