Gå til innhold

Brullupsnatten

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det slik at alle har sex bryllupsnatten? Ser for meg; stor kjole, slitne bein, trøtte øyne og tungt hode etter en lang og krevende dag. Ser ikkje helt for meg at alle er i humør til dette?

Er det en "myte", eller..?

Gjest Gjest
Skrevet

Har hørt at ca 70% ikke har seg.

Det betyr uansett ikke så mye for meg :) Jeg har hatt meg med mannen maaange ganger, og har sikkert mange herlige ganger igjen :fnise: Ser for meg at å sovne i armkroken hans fullstendig lykkelig og utslitt må bli herlig :jepp: Så får man ta frokosten på senga... ;)

Vet enkelte bruder legger mye planlegging i selve natta også, og steller i stand kurver med frukt og krem til å ha på kroppen, massasjeoljer, champagne og kondomer med jordbærsmak. Så store forventninger har jeg ikke ;) Jeg vet at jeg kommer til å være sliten i kropp og sjel, og da orker jeg ikke å styre med oljer og kremer i halvsøvne (småbedugget) for å liksom legge opp til "verdens beste sex". Det skjer ikke.

Gjest Papirkurven
Skrevet

Det er maaaaaaange som ikke orker på bryllupsnatten! Så til og med dokumentar om et par som venta med sex, og de venta helt til dagen etter rett og slett fordi de ikke orka.

Skrevet

Tror eg gleder meg masse til å få min kjære til å hjelpe meg ut av kjolen, sitte begge to i varmt bad og :sengekos: Tror man er så nyforelsket etter å sagt sine løfter til hverandre at det skjer uansett, kan hende at det ikke blir brukt lang tid, men....heheh

Skrevet

Min kjære er fast bestemt på å ha sex MED brudekjolen på. :fnise:

Skrevet

Tenkte først at det var han som skulle ha den på :fnise:

Jeg har forresten også hørt at det er mange som dropper det, men man kan jo ha sex på morgenen etter da :lur:

Skrevet

Burde kanskje ikke nevne det i finn.no annonsen etterpå :fnise:

Skrevet

Det er absolut en ide eg tror man kan bruke for å spare tid :skratte:

Gjest Gjest
Skrevet
Tror eg gleder meg masse til å få min kjære til å hjelpe meg ut av kjolen, sitte begge to i varmt bad og :sengekos: Tror man er så nyforelsket etter å sagt sine løfter til hverandre at det skjer uansett, kan hende at det ikke blir brukt lang tid, men....heheh

Når planlegger dere å forlate bryllupsfesten?

Skrevet
Tenkte først at det var han som skulle ha den på :fnise:

:skratte: Ser det for meg... :fnise:

:ler: Kanskje ikke så lurt, nei. Vet ikke helt om jeg har sagt meg enig i det der enda da. Liiiitt skeptisk... :sjenert:

Skrevet

Vi kommer nok til å reise fra festen ganske sent, så jeg regner med at vi blir sittende og prate litt og så sovne i hverandres armer. :rødme:

Vi har ventet, så vår første gang vil vi begge skal være spesiell.

Men vi vet jo ikke. Avtalen er egentlig å ta det som det kommer, enten det blir om kvelden eller om morgenen.

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er min kjære også fast bestemt på :)

Nå skal jeg heller ikke selge kjolen min etter bryllupet hehe :)

Skrevet
Når planlegger dere å forlate bryllupsfesten?

Vi har lokalet til 2, men vi er kjent for å dra tidligere hjem når vi får i oss vin for :sengekos: hehehe...

Men ingeting er jo 100% sikkert, men sex vil vi jo ha etter en så fantastisk dag, dere får kanskje høre med meg om under en måneds tid....så får vi se ka som skjedde :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde ikke sex bryllupsnatta, var totalt utslitt etter en laaaang dag! Men det var flott å legge seg som mann og kone likevel :)

Skrevet
Hadde ikke sex bryllupsnatta, var totalt utslitt etter en laaaang dag! Men det var flott å legge seg som mann og kone likevel :)

Det samme her :jepp: Det tok noen timer bare å vaske og tørke håret ...

Skrevet

Vi har snakket om dette flere ganger, noen ganger sier vi at vi skal ha oss hele natten, noen ganger om at vi tar det morgenen. Men det er et par år til vi gifter oss.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi dro fra festen til hotellet ca kl 2, fikk champagne på rommet og tenkte at den hadde vi ikke lyst på på morgenen så da drakk vi litt av den, min mann hjalp meg å kle av meg, vi tok til og med bilder under prosessen (har ikke vist disse til noen etterpå..) men vi har bilde med oppsatt hår, men litt oppsatt hår, med undertøy og strømper, med undertøy og et glass champange (vi stoppet fotoene der). Deretter la vi oss, pratet lenge også hadde vi sex og det er en av de beste gangene fortsatt, nå to år etter. Vi var ganske slitne, men mer gira egentlig, det gikk ikke an å sove. Men vi sov litt, badet sammen i badekaret og så bestilte vi frokost til rommet, spiste den, pakket og dro tilbake til gjestene våre til lunch.

Ingenting av det som sjedde om kvelden var planlagt det bare skjedde. (Kjenner jeg savner det litt når jeg skriver om det)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...