Gå til innhold

Orgasme ved riing

Fremhevede innlegg

Skrevet

For første gang i mitt liv har jeg faktisk begynt å "nesten" få orgasme ved samleie, særlig når jeg rir kjæresten min. Jeg føler at jeg er godt på vei, men når jeg er på vei til å nå klimaks føler jeg at kroppen min holder igjen, på en måte. Den nekter liksom å fullføre! Det er utrolig frustrerende. Har jo aldri hatt orgasme ved samleie før, så er utrolig spent på hvordan det føles og hvordan kroppen liksom reagerer.

Noen som har noen tips? :)

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
For første gang i mitt liv har jeg faktisk begynt å "nesten" få orgasme ved samleie, særlig når jeg rir kjæresten min. Jeg føler at jeg er godt på vei, men når jeg er på vei til å nå klimaks føler jeg at kroppen min holder igjen, på en måte. Den nekter liksom å fullføre! Det er utrolig frustrerende. Har jo aldri hatt orgasme ved samleie før, så er utrolig spent på hvordan det føles og hvordan kroppen liksom reagerer.

Noen som har noen tips? :)

Jeg får selv orgasme kun i den stillingen, men det krever at jeg lener meg fremover. Ligger over på en måte, så hodet mitt er nede ved min partners. Prøv..

Skrevet

Stimulerer du klitoris samtidig? Det er i hvert fall det som gjør at jeg når den siiiste biten som blir til orgasme :)

Skrevet
Stimulerer du klitoris samtidig? Det er i hvert fall det som gjør at jeg når den siiiste biten som blir til orgasme :)

Gjør som regel det, for da vet jeg at jeg kommer. Men om jeg har mer tolmodighet, så kan jeg også komme uten. :)

Skrevet

Du kan prøve det jeg gjorde? Hadde en uheldig seksuell hendelse som stoppet opp for at jeg fikk orgasme (alene også), noe som var litt kjipt når jeg ble sammen med kjæresten. Vi hadde sex en gang jeg var skikkelig, skikkelig trøtt. Må ha vært som å ha sex med en potetsekk, stakkar, men jeg kom i alle fall. Kroppen og hodet bare orket ikke holde tilbake, virket det som.

Føler jeg bør nevne at jeg absolutt ikke er potetsex til vanlig, i alle fall ikke etter at jeg fikk "tilbake" orgasmene mine, og ble ti ganger tryggere på meg selv. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...