Gå til innhold

Ikke mer nyheter på TV Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har nettop sett nyhetene på TV Norge og de sa at Aktuelt, Sporten og Været skal forsvinne. Jeg synes det er trist og beklagelig. Jeg liker TV Norges nyhetene, jeg ser på Aktuelt hver kveld og jeg kommer til å savne dem! :trist:

Hva synes dere?

Endret av Nadir
Videoannonse
Annonse
Gjest Naria
Skrevet

Kommer virkelig ikke til å bli noe savn for min del. Uten tvil den dårligste nyhetssendingen på norsk TV.

Skrevet

nå slipper vi vel pause i filmene med aktuelt og været? det er jo bare fantastisk :D

Skrevet

Trist for de som evt mått miste jobben, men utover det: TAKK OG LOV OG ENDELIG!! :danser:

Nyhetssendingene på TVNorge er stusselige og har kun vært irriterende avbrytelser midt i øvrige programmer.

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er fantastiiisk. :hjerte:

Nå kan man endelig se ferdig filmer på TvNorge. Før ble det bare til at jeg så den første delen, skiftet kanal under nyhetene og glemte å skru tilbake. Dette er flott! Bra TvNorge! :)

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Skrevet
nå slipper vi vel pause i filmene med aktuelt og været? det er jo bare fantastisk :D

Jeg er enig. Bortsett fra at noen mister jobben sin ser jeg ikke noe negativt i at nyhetene forsvinner. Det er veldig irriterende med den pausen i filmen.

Skrevet

Synes også det er positivt at det forsvinner. Har irritert meg over det mange ganger. Synd for de som mister jobben, men ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...