Gå til innhold

BRUDENS tale????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg er filmfotograf laget vi invitasjonene på video, og for å følge opp "orginaliteten" har jeg tenkt å lage en liten "tale"(2-3 minutter bare) som jeg brenner på cd som settes på etter talen fra min tilkommende). På den måten overasker jeg alle som regna med at jeg for en gang skyld skulle holde kjeft plutselig sier noe likevel---uten faktisk å si noe!!!:) Jeg har ikke laget "talen" enda, men tror det kanskje kan bli litt bra... Hva mener dere? Høres det bare teit ut. Noen kreative "knagger" til innhold(utenom det vanlige)?

Videoannonse
Annonse
Gjest *Perser*
Skrevet

jeg synes det hørtes kjempe stillig og tøft og orginalt gjordt jeg icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-04-19 12:48 ]

Gjest KristinK
Skrevet

Dette hadde vært løsningen for meg også gitt, jeg som alltid gråter når jeg skal si noen rørende ord!

Det høres iallfall kjempestilig og flott ut!12

Skrevet

Det er kanskje en ide for meg også!!! Jeg begynner å gråte bare jeg tenker på hva jeg skal si, jeg...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg tenkte det med cd`n kunne unngå all sipinga. Verre blir det vel under vielsen og når pappa skal følge meg opp til alteret(det ender vel opp med at han må bære meg...icon_smile.gif )

Griner ellers lite, men når det kommer til sånne følelsesting er jeg helt ubrukelig!! Det er jo ikke flaut å grine altså, det gjør meg ingenting, men det er faktisk dumthvisman skulle strigrine...

Skrevet

STILLI icon_smile.gif

Syntes det var en skikkelig bra ide hvis du får det til sånn du forteller... Gid jeg var så kreativ!

Lykke til icon_smile.gif

Skrevet

Jepp, den idéen var veldig bra! icon_smile.gif Iallefall når dere hadde en annerledes invitasjone også... Stilig! Regner med alle kommer til å synes det er ganske morsomt! 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...