Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Søstera til kjæresten min skal konfirmeres i år. Jeg pleier å være litt sammen med henne, så jeg har jo et forhold til henne. Hvor mye penger bør jeg bruke på gaven? Jeg er 18 år.
Gjest antigartner Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Jeg tenkte det samme som Jade over her. Omkring 200 kroner er helt ok. Ikke særlig over 300 i alle fall.
babord Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Jeg ville satset på å kjøpe en fellesgave fra kjæresten min og meg, og puttet inn ca. 500 i den potten fra meg i tillegg til det han vil gi.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Jeg ville satset på å kjøpe en fellesgave fra kjæresten min og meg, og puttet inn ca. 500 i den potten fra meg i tillegg til det han vil gi. What?! For en absurd sum med penger!
Gjest antigartner Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 What?! For en absurd sum med penger! Enig. Hvis begge legger i 500 kr er en på slike summer som enkelte faddere med partner gir. Jeg ville i alle fall ikke forventet at 18-åringer skulle gitt gaver av den størrelsen. Men igjen: dette varierer sikkert fra sted til sted og familie til familie.
Mangomadness Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Jeg og familien min ga kjæresten min sin lillesøster 500 kr når hun konfirmerte seg for snart 2 uker siden
Gjest TS Skrevet 12. mai 2009 #8 Skrevet 12. mai 2009 Jeg ville satset på å kjøpe en fellesgave fra kjæresten min og meg, og puttet inn ca. 500 i den potten fra meg i tillegg til det han vil gi. Synes ikke det blir rett at vi skal gi gave sammen. Akkurat til konfirmasjonen synes jeg hun fortjener en personlig gave fra storebroren sin.
Gjest Gjest_SR_* Skrevet 12. mai 2009 #9 Skrevet 12. mai 2009 Synes ikke det blir rett at vi skal gi gave sammen. Akkurat til konfirmasjonen synes jeg hun fortjener en personlig gave fra storebroren sin. 100 kroner er meir en nok i gave etter min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå