Telys Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg kom nettopp på at jeg glemte å skrive inn det nye kontonr. mitt på selvangivelsen. Jeg har prøvd å endre det nå,men det går ikke,så det er sikkert for sent. Nå er jeg redd for at jeg ikke får pengene mine i juni:S Jeg byttet for ikke så lenge siden,så hvis noe blir overført til den gamle kontoen min nå,så blir det automatisk overført til den nye,men hvor lenge varer det? Er det slik at de gir den gamle kontoen min til noen andre? Noen som vet? Ble litt stressa nå Takker for svar!
punkyB Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Logg inn på altinn så mener jeg at det er muligheter for å endre kontonr - hvis ikke tar du kontakt med skattetaten på telefon. Ellers så vil nok ikke kontonr ditt gis til noen andre med det første.
Telys Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har gått inn på den siden der jeg kan endre,men eneste jeg kan velge mellom der er det gamle kontonr. og noe som kalles utbetalingskort? Det går liksom ikke ann å skive inn det nye. Helt rart. Men er nok bare jeg som er lite teknisk av meg :gjeiper: Jeg får ringe skatteetaten imorgen om ikke noen av dere vet Så nå at fristen på å endre kontonr, er 15 mai,så jeg har jo litt tid på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå