Gjest ts Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Listen over disse damene finner du her. På topp er Portia de Rossi, mens kona kommer på plass nr. 15. Gro Hammerseng er også på listen, som nr. 10. Verdt en titt;)
Gjest brutal_mann Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Hm... Måtte ned på 13 plass for å finne noen som passet i mitt kvinnebilde... Bad luck?
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Det er latterlig med slike "verdens vakreste" lister. De fineste damene er jo selvfølgelig ikke kjendiser. Sjekk ut www.whatboyswant.com du!
Gjest hetero Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 øhhh...du er klar over at afterellen.com er ett nettsted for lesbiske og at alle kvinnene på listen er homo- eller biseksuelle? Selv om det er mange vakre jenter der, er det altså ikke mye for oss heterogutter å drømme om...
Caramela Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 øhhh...du er klar over at afterellen.com er ett nettsted for lesbiske og at alle kvinnene på listen er homo- eller biseksuelle? Selv om det er mange vakre jenter der, er det altså ikke mye for oss heterogutter å drømme om... Haha, så heteroseksuelle gutter kan ikke drømme om bi/lesbiske jenter? o_O
Gjest brutal_mann Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 øhhh...du er klar over at afterellen.com er ett nettsted for lesbiske og at alle kvinnene på listen er homo- eller biseksuelle? Selv om det er mange vakre jenter der, er det altså ikke mye for oss heterogutter å drømme om... Slik som den gifte småbarnsmammaen på 13 plass?
Caramela Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Slik som den gifte småbarnsmammaen på 13 plass? Hehe, ja, tenkte på det! Flere der som hverken er bi eller lesbiske.
Gjest hetero Skrevet 13. mai 2009 #8 Skrevet 13. mai 2009 I stand corrected. Jeg kikket bare på de første plassene. Takk og lov. På med fantasibrillene igjen. Selv om Kate Winslet er et kjedelig mandagseksemplar av en kvinne, var det mange andre kremtopper på listene.
Gjest ts Skrevet 13. mai 2009 #9 Skrevet 13. mai 2009 øhhh...du er klar over at afterellen.com er ett nettsted for lesbiske og at alle kvinnene på listen er homo- eller biseksuelle? Selv om det er mange vakre jenter der, er det altså ikke mye for oss heterogutter å drømme om... Ja, det er jeg klar over. Men jentene på lista er ikke lesbiske og eller bifile, de er jenter, de er ikke silt ut etter legning. Er ganske mange av de jentene der som er heterofile.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #10 Skrevet 13. mai 2009 Iom at Scarlett kom på 78. plassen kan jeg ikke annet enn å være uenig med den lista...
Gjest jah Skrevet 13. mai 2009 #11 Skrevet 13. mai 2009 Iom at Scarlett kom på 78. plassen kan jeg ikke annet enn å være uenig med den lista... Ja, hun burde ikke vært på den lista i det hele tatt...
Gjest brutal_mann Skrevet 13. mai 2009 #12 Skrevet 13. mai 2009 I stand corrected. Jeg kikket bare på de første plassene. Takk og lov. På med fantasibrillene igjen. Selv om Kate Winslet er et kjedelig mandagseksemplar av en kvinne, var det mange andre kremtopper på listene. Du om det. Kate Winslet er kvinne med stor K Ansikt, pupper, mage, hofter og rumpe oser av kvinne. Pluss hennes tiltalende personlighet... I'd fuck her any day
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå