Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Kjæresten min får veldig sår hud når han barberer seg, selv om han ikke barberer hver dag. Hvilke produkter kan hjelpe? Kan hårfjerningskrem for ansiktet, om det finnes, være bedre? Han truer nå med å ta en pause fra barberingen, og det vil jeg helst unngå, siden han ikke er typen som vil kle skjegg, og heller ikke har nok skjeggvekst til å få noe mer enn små sjeggflekker rundt omkring i ansiktet. :D
prinsessa Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Prøv å barbere med vanlig hårbalsam istedenfor barberskum. Skift også barberblad ofte.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Kjøp barberkrem og barberkost på BodyShop og gjerne en aftershavekrem derifra også. Mannen min er i hvert fall fornøyd med dette. Barberkremen er mye mer hudvennlig enn barberskum med sprit.
Gjest Naria Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Barber etter dusj/bad, slik at hårene er mykere. Ikke barber mot hårene. Kan jo evt prøve barbermaskin, kanskje det er mer skånsomt.
Aurela Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hvor ofte barberer han seg da? Hver dag? Det kan ikke min, da begynner han bare å blø.. men det hjelper vel ikke deg Endret 12. mai 2009 av Aurela
Gjest Stig Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Kjøpte dette settet fra Barbershop.no for et par uker siden og det funker som fjell! Ikke bare blir det en mye bedre barbering, men det er morsommere også! Problemet mitt var den Fusion-saken med alle bladene. Har nå innsett at det bare skaper problemer, og ikke blir noe bedre. Alle bladene tror jeg skraper over huden for mye. Og nevnte jeg at bladene er myyye billigere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå