Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min får veldig sår hud når han barberer seg, selv om han ikke barberer hver dag. Hvilke produkter kan hjelpe? Kan hårfjerningskrem for ansiktet, om det finnes, være bedre?

Han truer nå med å ta en pause fra barberingen, og det vil jeg helst unngå, siden han ikke er typen som vil kle skjegg, og heller ikke har nok skjeggvekst til å få noe mer enn små sjeggflekker rundt omkring i ansiktet. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å barbere med vanlig hårbalsam istedenfor barberskum. Skift også barberblad ofte.

Gjest Gjest
Skrevet

Kjøp barberkrem og barberkost på BodyShop og gjerne en aftershavekrem derifra også. Mannen min er i hvert fall fornøyd med dette. Barberkremen er mye mer hudvennlig enn barberskum med sprit.

Gjest Naria
Skrevet

Barber etter dusj/bad, slik at hårene er mykere. Ikke barber mot hårene. Kan jo evt prøve barbermaskin, kanskje det er mer skånsomt.

Skrevet (endret)

Hvor ofte barberer han seg da? Hver dag? Det kan ikke min, da begynner han bare å blø.. men det hjelper vel ikke deg :ler:

Endret av Aurela
Skrevet

Kjøpte dette settet fra Barbershop.no for et par uker siden og det funker som fjell! Ikke bare blir det en mye bedre barbering, men det er morsommere også! Problemet mitt var den Fusion-saken med alle bladene. Har nå innsett at det bare skaper problemer, og ikke blir noe bedre. Alle bladene tror jeg skraper over huden for mye. Og nevnte jeg at bladene er myyye billigere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...