Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg hører på Radio1 og KlemFm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hører på P3.

Skrevet

ja, hører på p3. På jobb blir det mest radio1, klem fm og p3

Skrevet

Hører på P3 på vei til/hjem fra jobb :)

Skrevet

Våkner opp til P4 hver dag, evt P3, og P4 Bandit senere på dagen når jeg har fått min dose nyheter.

Skrevet

Hører på P3 og The Voice når jeg er på jobb/kjører bil.

Skrevet

Hører på P3 omtrent hele døgnet :fnise: har radioen på om natten, ved frokostbordet når jeg kjører bil ol.

Gjest *Mim*
Skrevet

Hører P1, P2, av og til P4 eller Radio Norge. Digger radio!

Liker å høre 20 spørsmål, Sånn er livet, Kunstreisen, Språkteigen, Bok i P2, lokalsendinga, Pop-quiz, Hallo i uken, Radiodokumentaren, nyheter, musikk.

Er ikke pensjonist ellers, bare når jeg hører på radio. ;)

Gjest *smak*
Skrevet

Hører vel mest på P4.. men hører også av og til på MP3, spesielt når jeg kjører bil.. liker best å ha mye musikk og lite prating når jeg kjører bil.

Skrevet (endret)

Jeg hører på p3 og radioresepsjonen :) verdens beste radioprogram!!

Endret av enitsirk
Gjest antigartner
Skrevet
Hører P1, P2, av og til P4 eller Radio Norge. Digger radio!

Liker å høre 20 spørsmål, Sånn er livet, Kunstreisen, Språkteigen, Bok i P2, lokalsendinga, Pop-quiz, Hallo i uken, Radiodokumentaren, nyheter, musikk.

Er ikke pensjonist ellers, bare når jeg hører på radio. ;)

Jeg hører på mye av det samme som deg, bortsett fra P4 og Radio Norge.

Liker mange av de samme programmene også. I tillegg koser jeg meg med Verdt å vite, Naturens verden og kriminalhørespillene til radioteatret. (Det er lenge til jeg fyller 70, selvom en ikke skulle tro det utfra radioutvalget :) )

De reklamefinansierte radiokanalene sender nesten bare listemusikk, skval og fjås, så de unngår jeg.

Gjest *Mim*
Skrevet

:klem:

Hvordan kunne jeg glemme Radioteateret? Det ruler!

Skrevet

Som oftest P3.

Mellom 10 og 12 mandag til torsdag er det KUN P3 som gjelder.

Avogtil P1 og P2.

Hører radio minst 4 timer pr dag.

Skrevet

Hjemme er det P2, i bilen Radio Norge eller P1.

Gjest Wacmoc
Skrevet

Radio tønsberg når jeg dusjer eller er i bilen.

Gjest antigartner
Skrevet

Jeg ønsker meg dusj med radio! :)

Skrevet (endret)

Nei som oftest ikke, bare i bilen hvis jeg har glemt å ta med noen CD-er.

Utover det, er det sjelden gang jeg hører internett-radio via Squeezebox. Men husker omtrent aldri hvilke kanaler jeg har hørt på før, listen er lang der :)

Endret av mrs_bond
Skrevet

Hører på der de sender mest musikk. Nå går det i nrjs webradio :) Deilig å høre litt gratis musikk igjen, har jo mistet alle mine musikk-kanaler :)

Leser til eksamen og da takler jeg ikke høre på prat

Skrevet (endret)

Ja, jeg hører ganske mye på radio. Noen timer hver dag blir det nok. Jeg vekkes av radioen, jeg hører på radio når jeg er på badet morgen og kveld, under frokosten, på vei til og fra jobb, mens jeg lager middag. Elsker det at jeg kan høre, lære og bli engasjert uten at jeg må sitte pal og nilytte. Liker at jeg kan gjøre flere ting samtidig.

Jeg hører på Alltid Nyheter, P3, P2 og P1. I helgene blir det en del podcast av programmer jeg ikke får tid til å høre der og da.

Jeg er også glad i flere av de programmene. :) Men jeg er nok for dårlig til å se i programoversikten for å finne ut når andre programmer enn de helt faste går. Dvs. at 20-spørsmål, Pop-quiz, Hallo i uken, Ukeslutt, Verden på lørdag og Herreavdelingen er relativt faste (ofte på podcast), mens andre, som Språkteigen glemmer jeg fort, selv om jeg liker det.

Endret av Vera Vinge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...