buttergirl Skrevet 11. mai 2009 #1 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg skal til Sardinia i slutten av mai, (27. mai til 3 juni) Skal bo i et hotel i byen Alghero. Noe spesielt som er verdt å få med seg? Negative/Positive erfaringer fra Sardinia? blir glad om dere som har vært der svarer ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
golda Skrevet 12. mai 2009 #2 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg dytter denne opp. Kanskje har noen vært der og kanskje gidder de å dele :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sardiniafrelst Skrevet 13. mai 2009 #3 Del Skrevet 13. mai 2009 Hei Jeg var på Sardinia første gang i fjor og skal tilbake om et par uker. Jeg har ikke vært i Alghero, men i hovedstaden Cagliari. Det eneste jeg vet om Alghero er at det er charterdestinasjonen på øya. Generelt stortrives jeg i det varme klimaet, med litt vind fra havet. Befolkningen er hyggelig hvis du gjør et forsøk på italiensk og vinen er den beste jeg har smakt! Utmerket mat og mange spennende kulturminner å se på. Siden øya er liten kan man enkelt leie en bil og reise på dagsturer. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
golda Skrevet 14. mai 2009 #4 Del Skrevet 14. mai 2009 Tusen takk, Sardiniafrelst'en :-) Da skriver jeg øya opp på må-snart-reise-til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buttergirl Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 14. mai 2009 Det hørtes jo veldig bra ut! Etter hva jeg har lest på nettet gleder jeg meg utrolig mye Lurer på om et er sant med kritthvite strender og klart vann? Nå ligger tempraturene der nede på 30 grader, så kan tenke meg det er deilig der om 2 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #6 Del Skrevet 14. mai 2009 Lurer på om et er sant med kritthvite strender og klart vann? Det er veldig sant. Noe av de klareste vannet jeg har vært borti. Helst sinnsykt den ene dagen hvor det var vindstille...krystallklart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buttergirl Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 16. mai 2009 Det er bra! Ikke lenge til jeg reiser nå ! håper på sol og fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå