Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg vil ha en innrømmelse - dere er her fordi det er masse oppegående damer som gir dere masse oppmerksomhet som dere kan flørte med !!

Busted... :ler:

Joda, det er en del oppegående damer her. Er jo forsåvidt en del oppegående menn også. Og så er det jo alltid noen som ikke er så oppegående, både av kvinner og menn. Når det gjelder flørting, liker jeg å flørte med damer uansett om det er her eller andre steder, jeg. Uten at jeg har prøvd det her, så kan man vel si at damer generelt (selv om vi gang på gang har sett at det er skummelt å generalisere) ikke har veldig mye imot å bli flørtet med.

Oppmerksomhet er det ikke så vanskelig å få. Det er bare å skrive noe uhyre teit, eller noe yhyre morsomt. Men skriver du laaaaangt, virker det som at ingen gidder å lese det du skriver.

Damer er morsomme dyr. Jeg blir nok her en stund. :briller:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det litt av det som er tiltrekkende med kvinner og da - at man ikke helt vet hvor man har dem? Slik liker jeg menn hvertfall - selv om man av og til kan ønske dem pokkern i vold.

Det skal jo tross alt være forskjell på kvinner og menn.

SÅnn ellers - vil tro du finner mange tips på hvordan du skal være her - men også vitterlig tips på det motsatte !!

Skrevet
Lyst til å låne en antenne av meg Blåmann?... :wink:

jeg er her fordi jeg har det hyggelig og morsomt her. Når det ikke ER det (det skjer jo av og til at for mange har pms eller noe samtidig her..., ja da tar jeg meg en pause... )

:wink:

Jeg sier det bare - hva skulle dere gjort uten oss kvinner?? Ikke en gang en skikkelig debattside fixer dere på egenhånd .... :sjarmor:

Skrevet

Jeg sier det bare - hva skulle dere gjort uten oss kvinner?? Ikke en gang en skikkelig debattside fixer dere på egenhånd .... :sjarmor:

Hvorfor skulle vi fikse det? Dere har jo fikset det for oss. :wink:

Skrevet

Hvorfor skulle vi fikse det? Dere har jo fikset det for oss. :wink:

Hmmmm...... mener du at det er egetlig vi som er lurt??? :o

Skrevet
Hmmmm...... mener du at det er egetlig vi som er lurt??? :o

Ja, Gry og Hege er egentlig menn, og kvinneguiden ble laget for først og fremst å lage et forum hvor det også var aktive kvinner. Planen var å etter hvert infiltrere dere mer og mer. Snart skal du se at det kommer en kategori som heter «Fotball», og en som heter «Fine damer».

Skrevet

Ja, Gry og Hege er egentlig menn, og kvinneguiden ble laget for først og fremst å lage et forum hvor det også var aktive kvinner. Planen var å etter hvert infiltrere dere mer og mer. Snart skal du se at det kommer en kategori som heter «Fotball», og en som heter «Fine damer».

Det er jo alt for lite sport i dette forumet da - så gjerne noe om fotball. Men all annen sport også !

Men jeg lurte egentlig på om dere menn faktisk hadde avslørt trixet til oss kvinner at vi lar dere tro dere tar beslutninger på eget initiativ men at det faktisk er styrt av oss. Puuuhhhh - at det ikke var det du mente .....

Skrevet

Oi, nå ble jeg en smule paranoid. :o

Skrevet
Oi' date=' nå ble jeg en smule paranoid. :o[/quote']

I'm right behind you ..... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...