punkyB Skrevet 20. juli 2003 #1 Skrevet 20. juli 2003 Hvorfor er dere her egentlig?? Ikke forstå det slik at jeg ikke vil ha dere her ..... gjør seg med noen av begge kjønn. Det er kanskje ikke ment som et rent kvinnforum selv om det heter kvinneguiden heller for alt jeg vet. Jeg har vært i mange år på Doktoronline - der er det også flertall kvinner. Er jo en ganske behagelig tilværelse å være mann blant alle disse damene?? Man får jo masse oppmerksomhet ganske enkelt fordi man er mann. Finnes det noe manneforum?? Dit vil jeg !!!
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2003 #2 Skrevet 20. juli 2003 http://www.bilforumet.net :D Er her av og til fordi en viss samboer gir meg linker til ting hun synes er spennende.. denne tråden inkludert.
starie Skrevet 20. juli 2003 #3 Skrevet 20. juli 2003 http://www.bilforumet.net :D Er her av og til fordi en viss samboer gir meg linker til ting hun synes er spennende.. denne tråden inkludert. Hvem kan denne samboeren være montro?
punkyB Skrevet 20. juli 2003 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2003 Hvem kan denne samboeren være montro? Kjenner du'n?? Så jo egentlig ganske kjedelig ut da - virket jo å handle om ...ja .... bil???
starie Skrevet 20. juli 2003 #5 Skrevet 20. juli 2003 Kjenner du'n?? Så jo egentlig ganske kjedelig ut da - virket jo å handle om ...ja .... bil??? Du kan si det slik ja :D bilforumet er ikke noe for de som ikke liker bil i hvert fall. Jeg titter innom av og til, men jeg er ikke superinteressert i bil.
waco Skrevet 20. juli 2003 #6 Skrevet 20. juli 2003 Tror ikke gamle TVserier var temaet i denne tråden, Waco Hege
punkyB Skrevet 20. juli 2003 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2003 Punky Brown... husker den serien fra dengang jeg var guttunge og det var NRK som bestemte hva slags underholdning man kunne sende, ved siden av Cosby var dette sikre vinnere.... Idag hadde vel folk funnet det mistenkelig at en gråhåret middeladrende mann skal "innlosjere" en ni år gammel pike i sitt hus... - Åh så mye verden har forandret seg på femten år, - og ikke nødvendigvis til det bedre.... =( Waco Punky Brewster om jeg må få be. Punky lot seg ikke pille på nesen den gangen - og definitivt ikke nå !
waco Skrevet 21. juli 2003 #8 Skrevet 21. juli 2003 Brewster var det...sorry...brown...tror jeg må være stein. Hege, når nicket henspeiler på en gammel tv-serie, må det vel være lov til å diskutere det?
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #9 Skrevet 21. juli 2003 lite annet sted på nett får man bekreftet at alle mytene om skrullete og knølete kjerringer stemmer...
punkyB Skrevet 21. juli 2003 Forfatter #10 Skrevet 21. juli 2003 lite annet sted på nett får man bekreftet at alle mytene om skrullete og knølete kjerringer stemmer... Ja du sier noe ..... men du må jo være desto mer skrullete da som mann og befinner deg her???? :o
Retz Skrevet 21. juli 2003 #11 Skrevet 21. juli 2003 Prøv et sykkelforum, pønk. De er alle overveiende mannsdominerte.
punkyB Skrevet 21. juli 2003 Forfatter #12 Skrevet 21. juli 2003 Prøv et sykkelforum, pønk. De er alle overveiende mannsdominerte. Hvilket da?? Burde ikke jeg også få meg en trøye???????
starie Skrevet 21. juli 2003 #13 Skrevet 21. juli 2003 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s...&threadid=13828 Her er da en av tingene "mennene" der inne diskuterer.. Jaja.. Mannfolk!
Sandman Skrevet 21. juli 2003 #14 Skrevet 21. juli 2003 Er jo en ganske behagelig tilværelse å være mann blant alle disse damene?? Man får jo masse oppmerksomhet ganske enkelt fordi man er mann. Hei Punky... jeg finner det ganske ubehagelig å være her inne, men er tvunget til det pga et større forskningsprosjekt.
punkyB Skrevet 21. juli 2003 Forfatter #15 Skrevet 21. juli 2003 Hei Punky... jeg finner det ganske ubehagelig å være her inne, men er tvunget til det pga et større forskningsprosjekt. Hvordan forstå kvinnen?? Sifra når du vet svaret da :-)
Crazee Skrevet 21. juli 2003 #16 Skrevet 21. juli 2003 Er jo en ganske behagelig tilværelse å være mann blant alle disse damene?? Man får jo masse oppmerksomhet ganske enkelt fordi man er mann. Tja - eg veit ikkje eg. Ikkje før eg trur eg har overbevist damene her om at eg er mann, så kjem det ei og kallar meg dame. Igjen. Så eg meldte overgang, eg. Finst massevis av manneforum - men heller tematisk baserte, med avgrensa tema. (Som bil, sykkel, data, klesmote, skomote... Fornuftige og gode forum (med besøk av damer) men ikkje noko generelt prateforum som dette. Ja, og så er det vel nokre "rølpeforum" der tema heller er øl, damer og sex.)
Achmed Skrevet 21. juli 2003 #17 Skrevet 21. juli 2003 Kvinneguiden er som kjent en guide i kvinners tanker. Ganske fascinerende lesning. Dessuten er det som Crazee skriver et forum hvor det er damer, og de har ofte en litt annen vinkling på saker enn det menn har. Blir på en måte mer hjernetrim av diskusjonene her.
punkyB Skrevet 21. juli 2003 Forfatter #18 Skrevet 21. juli 2003 Kvinneguiden er som kjent en guide i kvinners tanker. Ganske fascinerende lesning. Dessuten er det som Crazee skriver et forum hvor det er damer' date=' og de har ofte en litt annen vinkling på saker enn det menn har. Blir på en måte mer hjernetrim av diskusjonene her.[/quote'] Jeg vil ha en innrømmelse - dere er her fordi det er masse oppegående damer som gir dere masse oppmerksomhet som dere kan flørte med !!
Gjest Coolaid Skrevet 21. juli 2003 #19 Skrevet 21. juli 2003 Kan ikke bekrefte det utsagnet der nei. Vi menn er her fordi at vi vil forstå dere kvinner, men klarer vi det? Nei det gjør vi ikke! Dere er en hemmelighet vi aldri finner ut av.......ingen regler, ingen fysiske lover, ingen forutsigbarhet, ingen logiske mønstre, INGENTING!!!
Mathias Skrevet 21. juli 2003 #20 Skrevet 21. juli 2003 Lyst til å låne en antenne av meg Blåmann?... jeg er her fordi jeg har det hyggelig og morsomt her. Når det ikke ER det (det skjer jo av og til at for mange har pms eller noe samtidig her..., ja da tar jeg meg en pause... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå