Gjest KristinK Skrevet 19. april 2002 #1 Skrevet 19. april 2002 Jeg har tatt bilder av meg i kjolen min og er selvsagt veldig ivrig på å få tilbakemeldinger på den, men jeg ønsker jo heller ikke at "alle" skal se den. Har vist den frem til forloveren min (hun var med da jeg prøvde kjolen), moren min og mormoren min. Har bestemt meg for at jeg nå må klare å holde meg og ikke vise den frem til fler. Hvem har dere vist kjolen til og hvor mange har sett den?12
Tigerbebi Skrevet 19. april 2002 #2 Skrevet 19. april 2002 Bare til mor, for hun var med da jeg kjøpte den. Men jeg har sååå lyst til å vise den til flere.. ..de må nok vente til den store dagen.
Snuppis Skrevet 19. april 2002 #3 Skrevet 19. april 2002 Jeg har ikke tatt bilde av meg i kjolen enda, men jeg har bilde av den på nettet. Forloveren min har sett meg prøve den, og jeg har vist bilde av kjolen til endel venninner og mamma og pappa. Synes ikke det gjør noe om endel ser det. Bare ikke min kjære ser kjolen før den store dagen er det greit for meg:-) 12
Gjest *Perser* Skrevet 19. april 2002 #4 Skrevet 19. april 2002 jeg har også vist kjolen min til forloveren og søstrene mine og mora mi, jeg synes heller ikke det gjør noe om andre se den, bare min kjære ikke ser den klemz12
Skorpion72 Skrevet 19. april 2002 #5 Skrevet 19. april 2002 Kan vi få se på her på nettet da????? Please, er kjempenysgjerrig!
Gjest KristinK Skrevet 19. april 2002 #6 Skrevet 19. april 2002 De som vil se kan sende meg en privat melding eller mail. Min kjære er innom her innimellom og jeg kan jo ikke risikere at han dumper borti den. _________________ KristinK - Vi gifter oss 10.august 2002 1212[ Dette Innlegg er endret av: KristinK den 2002-04-19 13:03 ]
Mrs. B Skrevet 19. april 2002 #7 Skrevet 19. april 2002 De fleste venninne mine og familien har sett bilde av kjolen, men det er bare noen som har sett den "live". Er ikke så opptatt av å ikke vise den frem, så lenge ikke min kjære ser den. Jeg har derimot bare bilde av meg selv i kjolen (jeg finner den ikke på nettet), og på de bildene kommer ikke kjolen til sin rett... 12
Angelina Skrevet 19. april 2002 #8 Skrevet 19. april 2002 Min forlovedes söster+ en felles venninne av oss har sett den. Det er det hele. Ikke fordi jeg har noe imot å vise den, men de var med da jeg bestilte den. Det er en fjorårsmodell, så det fins ikke bilder av den noe sted for å vise til andre. Ikke engang designeren har bilder eller kataloger som viser kjolen... Angelina
Gjest Sunflower Skrevet 19. april 2002 #9 Skrevet 19. april 2002 Jeg har også vist frem kjolen til noen venninner, og til "svigermor". Gjør ikke meg noe at andre ser den, med unntak av min tilkommende. Kunne godt tenkt å vise den frem til mamma også, men hun har ikke lyst til å se den før i kirka.
Gladbrud Skrevet 19. april 2002 #10 Skrevet 19. april 2002 Jeg har kun vist fram kjolen til de som var med da jeg kjøpte den. Altså mamma, min forlover og hans søster. Ingen andre får se den. K
Anki1971 Skrevet 19. april 2002 #11 Skrevet 19. april 2002 Jeg har vist den til endel folk jeg da. foreldrene mine, søstra mi, venninna til mora mi og til og med min tilkommende Men min tilkommende får ikke se meg med kjolen på før den dagen da 12
Cr@sh Skrevet 20. april 2002 #12 Skrevet 20. april 2002 Hei... Jeg har vist frem kjolen min til svigerinnen min, til mamma og pappa, til forloveren min og to venninner... Prøver å holde den litt hemmelig, men det er ikke alltid så lett... 12
scorpion73 Skrevet 20. april 2002 #13 Skrevet 20. april 2002 Jeg skal ikke hvise min kjole til noen andre enn forloveren min, hadde jeg tenkt. Men det spørs om jeg klarer det da, skal prøve så godt jeg kan ihvertfall(he he)12
june2002 Skrevet 20. april 2002 #14 Skrevet 20. april 2002 Jeg har vist kjolen min til en del folk ja; men det er bare inetrnettbilde som jeg har funnet. Men kjolen på meg er det virkelig ikke mange som har sett! Det får en se bryllupsadegen og dagene etter 12
Ruby Skrevet 22. april 2002 #15 Skrevet 22. april 2002 Absolutt ingen har sett kjolen min. Jeg var alene å prøvde den, og synes det kan være min hemmelighet fram til den store dagen. Og da er det kun forlover og sjåfør som får se den før alle andre. *veldig spent*12
jbkaarud Skrevet 23. april 2002 #16 Skrevet 23. april 2002 Jeg har vist kjolen til "alle" utenom min kjære. "Alle" har riktignok ikke sett meg med kjolen på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå