Gå til innhold

silikon

Gjest Gjest_mann38_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_mann38_*
Skrevet

Si hva dere vil, om dere er for eller imot silikoninnlegg men min påstand er;

De menn/gutter som klager på silikoninnlegg har aldri bodd sammen med ei dame som etter 1-2-3 barn klager 24/7 over det som engang var fyldige flotte pupper.

Går man av skaftet og legger inn ballonger synes ikke jeg det er fint heller, men legger man inn så det ser naturlig ut så er det jo bare flott :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Jeg HATER det, og likestiller det med parykk/hårtransplantasjon på menn.

Når puppene til ei dame endrer seg pga barn, så er det din oppgave å gi henne bekreftelser og få henne til å skifte fokus til noe som faktisk betyr noe: trening og kosthold.

Skrevet
Jeg HATER det, og likestiller det med parykk/hårtransplantasjon på menn.

Når puppene til ei dame endrer seg pga barn, så er det din oppgave å gi henne bekreftelser og få henne til å skifte fokus til noe som faktisk betyr noe: trening og kosthold.

Da har du ikke mye peiling på trening og kosthold! Når puppene ser ut som vrengte bukselommer fordi man har ammet, så forstår jeg godt de som setter inn silikon. Det går nemlig ikke an å trene seg til stramme og faste pupper.

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

hehe, jeg har vel strengt tatt ikke påstått det heller. Kosthold og trening er det eneste som betyr noe når man tenker på å være attraktiv for partneren og egen velvære. Damer som blir opphengt i uvesentlige ting som hengepupper har det ikke bra med seg selv.

Skrevet
Kosthold og trening er det eneste som betyr noe når man tenker på å være attraktiv for partneren og egen velvære. Damer som blir opphengt i uvesentlige ting som hengepupper har det ikke bra med seg selv.

Ikke enig med deg der. Tviler du har sett skikkelige hengepupper! Når man har DD i utgangspunktet og så mister disse "innholdet" og blir slappe. Ja, da forstår jeg at mange velger å ta silikon for å få en velproposjonert kropp igjen. De aller færreste kvinner gjør dette for partnerens skyld. Det er av ren og skjær egoisme. :) Og det har ingenting med lav selvtillit å gjøre!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei nei nei!

En kvinne som, uten at det skyldes sykdom, legger inn plast i puppene er svartelistet i min bok. Jeg kan, i ekstreme tilfeller, godta at puppene strammes opp, men ikke at det legges inn plast.

Jeg har prøvd det som prøves kan av forskjellige varianter av pupper. Det viktigste er at eieren av puppene liker at puppene bli lekt med. Men plastpupper... DET er en skuffelse det.

Skrevet

Jeg la inn silikon etter at mine vanlige B pupper ble til F pupper da jeg ammet (hadde nok melk til å fø en liten landsby...). Da jeg var ferdig å amme var de tomme (mao, jeg hadde hud som pupper som var F cup uten noe fyll). Det var ikke veldig vanskelig å ta valget om å fylle de opp igjen. Jeg gikk i tillegg ned 30 kg, så det var på en måte belønningen til meg selv for at eg hadde klart å gå ned så mye!

Jeg var 26 da jeg var ferdig å amme siste barnet, det er ikke kult å ha to tomme lommer foran når man er 26, og endelig har blitt fornøyd med kroppen sin igjen!

Som en annen sa her, dette er ren egoisme, ja! Et ønske om å føle meg vel med kroppen min :) Ingen som har klagd på verken utseende eller følelsen av de (riktig nok veldig begrenset hvor mange som har tatt på de da.. men ;) ).

Gjest Gjest
Skrevet

Pupper er ikke det som står først på "ønskelista" mi, men skal jeg likevel komme med noen preferanser her foretrekker jeg nok naturlige. Silikon kan likevel være bra om det passer på dama, og størrelse og form er bra. Et par litt struttende innlegg kan gi prikken over i'en på ei dame som ellers har en fin kropp, men de skal ikke være for struttende heller, da ser det jo igjen veldig unaturlig ut. Kan se veldig fint ut på jenter som har en flott kurvet rumpe, og kurvede hofter, men det er viktig at innleggene ikke legges inn med for stor avstand fra hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...