Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ved førsteinntrykk, datingnivå etc. Når man blir sammen så er jo selvsagt grensen litt slakkere for man eldes jo med hverandre og personligheten vokser mer og mer i forhold til utseendet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Ved førsteinntrykk, datingnivå etc. Når man blir sammen så er jo selvsagt grensen litt slakkere for man eldes jo med hverandre og personligheten vokser mer og mer i forhold til utseendet.

Min kjære, som fant meg på match, var mellompen ved første øyekast, men ved andre gangs møte framsto hun som vakker, og det står seg fortsatt i dag.

Skrevet

Forrige kjæresten min møtte jeg også via nettet. Jeg hadde sett bilder når jeg møtte han. Første gang jeg møtte han så synes jeg ikke at han var så kjekk som på bildene men jeg likte personligheten hans. Også ble jeg jo forelsket til slutt.

Gjest Papirkurven
Skrevet

Jeg vet ikke jeg.

Tror egentlig jeg har et litt "utradisjonelt" syn på hva som er kjekk, for flere av kjærestene mine ville nok ikke blitt definert som "hunk" av "alle andre", men er absolutt det for meg.

Så ja, utseendet betyr noe, men jeg finner skjønnhet i mange fler enn det jeg opplever som "vanlig" og har derfor et større utvalg :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det viktigste er smilet og øynene hennes, dernest resten av anskitet og så kroppen sett udner ett. Merker jeg har blitt mer og mer kravstor i forhold til hofter og rumpe. Liker ikke smale og flate partier der for å si det slik.

Persnoligheten er ikke SÅ viktig da en ikke ønsker langvarige forhold :)

Gjest Nadia, 36
Skrevet
Det viktigste er smilet og øynene hennes, dernest resten av anskitet og så kroppen sett udner ett. Merker jeg har blitt mer og mer kravstor i forhold til hofter og rumpe. Liker ikke smale og flate partier der for å si det slik.

Persnoligheten er ikke SÅ viktig da en ikke ønsker langvarige forhold :)

Virkelig, så det gjør en ikke altså, nei vel.

Du har jo sagt at du feier over enhver dame samme hvor stygg hun er. Da får hun ikke frokost, har du sagt. Da kan du like gjerne ta en tykk Britt-Gerda med store lesebriller og utgåtte klær med masse fettvalker, for du bryr deg jo uansett ikke.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Virkelig, så det gjør en ikke altså, nei vel.

Du har jo sagt at du feier over enhver dame samme hvor stygg hun er. Da får hun ikke frokost, har du sagt. Da kan du like gjerne ta en tykk Britt-Gerda med store lesebriller og utgåtte klær med masse fettvalker, for du bryr deg jo uansett ikke.

Det har jeg ikke sagt, det er du som har tolket det slik. Forøvrig så sa jeg at det holder at hun har et litt under normalt utseende.

Og hva er galt med sex med overvektige kvinner? Fortjener ikke de sex kanskje?

Gjest Nadia, 36
Skrevet
Det har jeg ikke sagt, det er du som har tolket det slik. Forøvrig så sa jeg at det holder at hun har et litt under normalt utseende.

Og hva er galt med sex med overvektige kvinner? Fortjener ikke de sex kanskje?

Jo, men det er forskjell på veldedighet og egenlyst.

Men du har sagt at damer som er noe mer enn bare FF kan få frokost, mens frokost likevel ikke betyr forhold, det betyr bare såret mann som vil ha alt et forhold representerer uten å ha forhold - mens han venter på drømmedamen.

Skrevet (endret)

Jeg må like det jeg ser og hører, med andre ord må det være en kombinasjon der, uten at mannen trenger å se ut som en gresk gud av den grunn.

Det er jo også noe med at en person som ser helt vanlig ut ved første øyekast, kan bli svært så vakker når man blir bedre kjent.

Endret av Vilm@
Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Utseende er VELDIG viktig, men personligheten er like viktig!

Innlegget er endret iht KGs regler.

Furstina, mod

Endret av Furstina
Skrevet (endret)

For min del var ikke dét det viktigste da jeg møtte min kjære, for meg er personligheten viktigst, men jeg syntes han var umåtelig kjekk (og virket bare kjekkere og kjekkere jo mer forelsket jeg ble) da jeg møtte ham, mye også pga personligheten. Han hadde, og har fremdeles selvsagt, nydelige øyne, og et utrolig herlig smil. Resten kom liksom av seg selv, og i dag vet jeg ikke om noen kjekkere. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...